خبرهای داغ:
معاون برنامه‌ریزی و امو عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر:

باید نظارت‌ها بر بازار بیشتر و مستمر باشد

معاون برنامه‌ریزی و امو عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تعیین قیمت برخی از اقلام به صورت کشوری و یا منطقه‌ای است، گفت: باید نظارت‌ها بر بازار بیشتر و مستمر باشد تا از نبود نظارت‌ها سوء استفاده‌ای نشود.
کد خبر: ۹۰۳۹۸۰۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

باید نظارت‌ها بر بازار بیشتر و مستمر باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حسین فارسی در جلسه تنظیم بازار شهرستان ملایر اظهار داشت: بازار نقش بسیار مهمی در زندگی مردم دارد و به همین دلیل مدیران دستگاه‌های مرتبط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه تعیین قیمت برخی از اقلام به صورت کشوری و یا منطقه‌ای است، افزود: باید نظارت‌ها بر بازار بیشتر و مستمر باشد تا از نبود نظارت‌ها سوء استفاده‌ای نشود.

معاون برنامه‌ریزی و امو عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر با اشاره به سخنان رئیس جمهور عنوان کرد: هیچ گونه مشکلی در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم در کشور نداریم اما دشمنان این مرز و بوم می‌خواهند واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند.

وی ادامه داد: ایران عزیز اسلامی هزاران شهید را تقدیم انقلاب کرده است و هر کسی وظیفه دارد تا با هر دیدگاه و سلیقه سیاسی که دارد ضمن اتحاد و همدلی، برای توسعه و اعتلای میهن عزیزمان تلاش کند.

فارسی بیان داشت: دشمنان با به راه انداختن جو روانی و جنگ رسانه ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند اقتصاد ما را با مشکل مواجه کنند و این وظیفه مسئولین و همراهی مردم است که بتوانیم جو جامعه را در مقابل این جنگ رسانه‌ای به درستی مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: باید ضمن رعایت شأن و جایگاه کسبه به شدت با افراد سودجو و متخلف برخورد شود و هیچ گونه مماشاتی در این خصوص نداشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و امو عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر گفت: تامین به موقع کالاهای مورد نیاز مردم، قیمت گذاری‌ها و نظارت بر واحدهای صنفی از وظایف ستاد تنظیم بازار است و در این زمینه نیز کارها باید با دقت و کار کارشناسی شده صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار