مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی گفت: مسابقات تیراندازی یک تمرین میدانی و ارزیابی توان رزمی بسیجیان و کسب آمادگی لازم جهت انجام ماموریت های محوله در هر زمان و مکان می باشد.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۷۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، محمد قایدی مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی از برگزاری مرحله قهرمانی ناحیه ای مسابقات تیراندازی بسیجیان شهرستان دشتی به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

وی افزود: همزمان با ولادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) مسابقات تیراندازی ویژه برادران بسیجی شهرستان دشتی در روز ولادت امام رضا (ع) در سالن ورزشی حوزه الغدیر شهر خورموج برگزار شد.

قایدی تصریح کرد: این مسابقات که مابین حوزه های مقاومت بسیج شهرستان دشتی در دو مرحله برگزار شد که نهایتا 15 نفر به مرحله قهرمانی ناحیه ای راه یافتند و در این مرحله نفرات ذیل به ترتیب حائز اکثریت نمره شدند که جهت شرکت در مسابقات استانی معرفی خواهند شد.

1-  جناب آقای خاوری (نفر اول)

2- جناب آقای عالی نژاد (نفر دوم)

3- جناب آقای تیموری(نفر سوم)

وی گفت: این مسابقات به عنوان یک تمرین میدانی و ارزیابی توان رزمی بسیجیان و کسب آمادگی لازم جهت شرکت در مسابقات تیراندازی استانی و کشوری برگزار می شود و همچنین جهت ایجاد مودت و صمیمیت بیشتر بین بسیجیان شهرستان دشتی اجراء شد.

یادآور می شود؛ در پایان این مراسم که در سالن ورزشی حوزه الغدیر شهر خورموج برگزار گردید به نفرات اول تا سوم مسابقه جوایزی اهداء شد.

ارسال نظرات