فرمانده سپاه روح الله:

کار جهادی و مقاومت ،راهکار حل مشکلات اقتصادی و معضلات جامعه/استفاده از نیروهای جوان ، پرانرژی و تلاشگر از ملزومات مدیریت جهادی

مراسم تکریم و معارفه ی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان با حضور مسئولین واقشار مختلف مردم در سالن سوم خرداد برگزار شد
کد خبر: ۹۰۳۹۷۶۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان روحیه کار جهادی و مقاومت که موجب پیروزی ما در سال های دفاع مقدس شده بود را راهکار حل مشکلات اقتصادی و پشت سر گذاشتن معضلات جامعه دانست .

فرمانده سپاه روح الله در ادامه گفت : لازمه ی پیشرفت کشور و عبور از موانع را ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی کشورهای سلطه جو عنوان کرد و گفت : در مقابل دشمنان هر قدمی که از منافع خود عقب نشینی کنیم موجب جسارت بیشتر دشمنان خواهد.

سردار کریمی در ادامه با اشاره به اظهارت مضحک ترامپ علیه ایران خاطر نشان کرد :آمریکا در مقابل رسانه ها برای حفظ ژست ابر قدرتی خود اقدام به لفاظی و استفاده از کلمات درشت میکند اما در پشت پرده با خواهش و تمنا خواسته های خود را ابراز میکند.

سردار کریمی با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس استفاده از نیروهای جوان ، پرانرژی و تلاشگر را از ملزومات مدیریت جهادی برای رفع کمبودها عنوان کرد.

در پایان از زحمات سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگری تقدیر و تشکر به عمل آمد و سرهنگ دوم پاسدار مهدی نباتی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دلیجان منصوب شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات