خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ورود به آسیب های اجتماعی در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۵۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، الهوردی داداش زاده در جلسه ارائه گزارش عملکرد اردوهای جهادی دانشجویی که در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی استان و با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی و چند نفر از جوانان بسیجی تشکیل شد، اظهار کرد: اولویت اصلی ما در چند سال اخیر ورود به مسائل و آسیب‌های اجتماعی است.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه در حال حاضر مشکلات زیادی گریبانگیر آحاد مردم شده است، گفت: طلاق، اعتیاد، بیکاری و ... از جمله اهم این موارد است بنابراین برای عبور از این شرایط و بهبود وضعیت باید تمام هم و غم مان را صرف کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه با تمام توان از ظرفیت دانشجویان جهادگر که فی سبیل الله برای اصلاح وضعیت موجود قدم برداشته اند استقبال می کنیم، از همه کسانی که بدون چشم داشت مالی به این عرصه وارد شده اند، قدردانی کرد و بیان داشت: تلاش جوانان بسیجی برای محرومیت زدایی و زدودن زنگار غم از چهره مناطق محروم برای همیشه ثبت شده است.

جانشین فرمانده سپاه شهدای استان در پایان بیکاری را یکی از عمده ترین مشکلات جوانان عنوان کرد و گفت: باید همت لازم و هم افزایی مورد انتظار در راستای برطرف کردن این مشکل سراسری شکل گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات