خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد خبر داد

فعالیت کارخانه گونی‌بافی کاویان پود و صنعتی کاویان پیچ اسدآباد با 100 درصد ظرفیت

فرماندار اسدآباد با اشاره به فعالیت کارخانه گونی‌بافی کاویان پود و کارخانه صنعتی کاویان پیچ با 100 درصد ظرفیت در دو شیفت کاری، گفت: عدم وقفه در تولید با وجود تکانه‌های اقتصادی در کشور توسط این دو کارخانه نشان از هنر مدیریتی این واحدهای تولیدی دارد.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۰۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

فعالیت کارخانه گونی‌بافی کاویان پود و صنعتی کاویان پیچ اسدآباد با 100 درصد ظرفیتبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، کریم حمیدوند در بازدید از کارخانه گونی‌بافی کاویان پود و کارخانه صنعتی کاویان پیچ در راستای تولید بخشی از نیازهای خودرو کشور اظهار کرد: این دو کارخانه توسط سرمایه‌گذاران بومی در این شهرستان دارای فعالیت بوده و از جمله واحدهای تولیدی موفق اسدآباد به شمار می‌روند.

وی افزود: این کارخانه‌ها از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون خوشبختانه در مقابل تکانه‌های اقتصادی کشور در تولید خود هیچ گونه وقفه‌ای ایجاد نکرده‌اند و این در حالی است که کارخانه‌های مشابه در دیگر استان‌ها با مشکلات مواجه شدند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به فعالیت این دو کارخانه با 100 درصد ظرفیت در دو شیفت کاری، تصریح کرد: عدم وقفه در تولید با وجود تکانه‌های اقتصادی در کشور توسط این دو کارخانه نشان از هنر مدیریتی این واحدهای تولیدی دارد.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران بومی اضافه کرد: در حال حاضر کارخانه صنعتی کاویان پیچ اسدآباد برخی از نیازهای خودرو کشور را با تولیدات خود در دست تامین دارد و با توجه به بومی بودن و موفق بودن هر دو واحد تولیدی فوق طرح توسعه واحدها در دست اقدام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات