تیم نساجی بعد از ۲۵ سال به لیگ برتر راه پیدا کرده و تنها ۸ بازیکن لیگ برتری اجازه داریم جذب کنیم،الان در تیم ما ستاره‌های لیگ یکی بیشتر از لیگ برتری است به همین دلیل در حق تیم‌های تازه لیگ برتری شده اجحاف می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۹۲
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ذوب آهن اظهار کرد: خوشحالم که یک بار دیگر در ورزشگاه وطنی خدمت دوستان هستم. امیدوارم بازی  پنجشنبه بازی خوبی باشد و شرایط خوبی برای ما رقم بخورد. ما  با تیم ذوب آهنی بازی داریم که سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد آن‌ها با کمترین تغییرات خودشان را برای فصل جدید آماده کرده‌اند. آن‌ها در سال‌های اخیر همواره در بین مدعیان بوده و با توجه به بودجه خوب، مربیان و مدیریت خوبی که در اختیار دارند توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی به دست بیاورند. ما بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم و ما با برخورداری از هواداران شرایط خوبی را می توانیم رقم بزنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران افزود: مدت‌ها قبل هم اعلام کردم که یک مبارزه کاملاً نابرابر در کل لیگ داریم. ما بازی‌های سختی تا آخرین بازی پیش رو داریم. شما نگاه کنید و ببینید که ذوب آهن شکل استخوان‌بندی تیمش سال‌ها تداوم داشته و به این تیم بازیکنان خوب دیگری هم اضافه شده‌اند تا تیم سرحالی را داشته باشند ولی تیم ما بعد از ۲۵ سال به لیگ برتر راه پیدا کرده و تنها ۸ بازیکن لیگ برتری اجازه داریم جذب کنیم. الان در تیم ما ستاره‌های لیگ یکی بیشتر از لیگ برتری است به همین دلیل در حق تیم‌های تازه لیگ برتری شده اجحاف می‌شود. من با مسئولان سازمان لیگ درباره این موضوع صحبت کردم امیدوارم این شرایط تغییر کند.

نکونام ادامه داد: این شرایط کمک می‌کند که تیم‌های تازه لیگ برتری شده آسانسوری عمل نکنند. قطعا  تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک نتیجه خوب کسب کنیم. ما با تیمی قدرتمند و نایب قهرمان فصل قبل بازی داریم. آن‌ها مربی خوبی هم در اختیار دارند که از دوستان صمیمی من هم هست. امیدوارم یک بازی خوب، تماشاگرپسند و همراه با نتیجه برای ما رقم بخورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها