آب و هوای مازندران با استان‌های دیگر متفاوت است و معمولاً بازیکنان مازندرانی قدرتی‌ و پرتوان‌تر هستند؛ مطمئن هستم بازی سختی داریم ولی ما هم تیم را طوری آماده کردیم که برای مسابقه فردا آماده باشد.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۸۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امید نمازی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران گفت: جای تبریک دارد که تیم خوبی مثل نساجی بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کرده و تماشاگران خوب و پر اشتیاق آنها می‌توانند به جذابیت لیگ برتر اضافه کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به دیدار تیمش مقابل نساجی گفت: اشتیاق و انگیزه نساجی برای این بازی بسیار زیاد است و ما باید مراقب این انگیزه باشیم و نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.

نمازی در پاسخ به این سؤال که شما چه شناختی از بازیکنان مازندرانی داریدگفت: آب و هوای مازندران با استان‌های دیگر متفاوت است و معمولاً بازیکنان مازندرانی قدرتی‌ و پرتوان‌تر هستند؛ مطمئن هستم بازی سختی داریم ولی ما هم تیم را طوری آماده کردیم که برای مسابقه فردا آماده باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه چه بازیکنانی از این تیم مصدوم هستند، گفت: مسعود حسن‌زاده که امسال جذب تیم ما شده فعلاً مصدوم است و ما او را در کار گروهی در اختیار نداریم. محمدباقر صادقی هم آسیب دیده و با ما به قائمشهر نیامده ولی به جای او از یک گلر جوان و با انگیزه استفاده می‌کنیم.

نمازی گفت: تیم ذوب آهن سال پیش با هدایت آقای قلعه‌نویی شروع نسبتا خوبی نداشت ولی توانستند یک روند خوبی را پیدا کنند و در نهایت به رده دوم صعود کنند و سهمیه آسیایی بگیرند و فاصله‌ای تا قهرمانی هم نداشتند ولی امسال با تغییراتی که انجام شده، مطمئنا شیوه بازی و فلسفه‌ای که من در فوتبال مد نظر دارم، با سال پیش تفاوت خواهد داشت. ما خوشبختانه یکی از اولین تیم‌هایی بودیم که تمرین‌های خود را آغاز کردیم و به طور کامل بازیکنان را در اختیار داشتیم. به خاطر همین ما آمادگی کامل را داریم که بتوانیم در شروع مسابقه‌ها نمایش خوبی را داشته باشیم.

تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال، فردا (پنجشنبه) ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف هم می‌روند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها