بخشی از پیام نماینده مقام معظم رهبری در پی رحلت مادر شهیدان یزدانخواه:

عروج سرافرازانه یکی از زنان سرزمین لاله خیز علویان مازندران را در ماتم فرو برد

عروج سرافرازانه یکی از زنان قهرمان سرزمین لاله خیز مازندران مرحومه حاجیه خانم شهربانو ثمنی همسر شهید و مادر شهیدان یزدانخواه فریدونکناری ، مازندران را در ماتمی بزرگ فرو برد.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۸۰
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی درگذشت حاجیه خانم شهربانو ثمنی، همسر و مادر شهیدان یزدانخواه، پیام تسلیتی از سوی آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران صادر شد.
انا لله و انا الیه راجعون
عروج سرافرازانه یکی از زنان قهرمان سرزمین لاله خیز مازندران مرحومه حاجیه خانم شهربانو ثمنی همسر شهید و مادرچهار شهیدان یزدانخواه فریدونکناری ، مازندران را در ماتمی بزرگ فرو برد.
درگذشت این بانوی نمونه و ارزشی ،یادآور رشادت ها و قهرمانی های همسر و فرزندان شهیدشان در زمان انقلاب و ایام دفاع مقدس و دفاع از ارزش ها و حمایت از مقام عظمای ولایت در هر شرایط و نهایتا الگوپذیری عملی و فکری از سرور زنان دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) است که انصافا در استقامت ، وفاداری و آرمان های شهیدانش قدمی پا پس ننهاده و در سخت ترین شرایط از اهداف عالیه اسلام حمایت نموده.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و مقام عظمای ولایت و بیت شریف آن مرحومه از خداوند بزرگ علو درجات این بانوی آسمانی را مسئلت نموده و صبر و شکیبایی بازماندگان را خواهانم.
امیدوارم مردم شریف مازندران بویژه اهالی شهید پرور فریدونکنار جهت تجلیل از مقام این مادر بهشتی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و از زحمات بی بدیل این خانواده عزیز تجلیل نمایند.
نورالله طبرسی
نماینده مقام معظم رهبری در استان

ارسال نظرات
پر بیننده ها