فرمانده سپاه کمیجان تاکید کرد:

اردوهای جهادی تمرین خودسازی جوانان است /اردوی جهادی فعالیتی آتش به اختیار

فرمانده سپاه کمیجان گفت: اردوهای جهادی یک حرکت جهادی و خالصانه برای رضای خدا و تهذیب نفس است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، ترویج مردم یاری و مردم داری، محرومیت‌زدایی و ایجاد روحیه تعامل در بین افراد به اجرا درمی‌آید.
کد خبر: ۹۰۳۹۶۱۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازکمیجان؛سرهنگ پاسدار رشیداکبری باحضور در جمع بسیجیان شرکت کننده در اردوی جهادی شهرستان کمیجان گفت:اردوهای جهادی یک حرکت جهادی و خالصانه برای رضای خدا و تهذیب نفس است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، ترویج مردم یاری و مردم داری، محرومیت‌زدایی و ایجاد روحیه تعامل در بین افراد به اجرا درمی‌آید.

فرمانده سپاه کمیجان گفت:هدف کلی و یا بخش اعظم از برپایی اردوهای جهادی بر پایه سازندگی نهادینه شده است که این سازندگی از خودسازی درونی و فردی آغاز و به سازندگی همه جانبه در مناطق محروم منتج می‌شود.

وی افزود: محرومیت زدایی و اثرگذاری بر روحیه جوانان و توجه به مسئله محرومیت و محرومین در مناطق مختلف روستایی ادامه می یاید، این اردوها باعث می شود تا جوانانی که در آینده در مسئولیت هایی اجرایی کشور قرار می گیرند، به یاد داشته باشند که یک روزی در منطقه محروم خدمت کرده و حواسشان به مردم باشد و زمانی که بر کرسی ریاست نشستند به قشر ضعیف جامعه کمک کنند.

اکبری خاطرنشان کرد:اردوهای جهادی یکی از صحنه‌های خدمت به محرومین است که از طبق سنوات گذشته به همت سازمان بسیج مستضعفین آغاز شده و بسیجیان جهادگونه وباعشق وایثار همواره در این زمینه پیشگام بوده و با حضور در مناطق و روستاهای محروم خدمات فراوانی را به مردم  مناطق محروم عرضه کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات