خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

توجه جدی به مسائل تربیتی امری ضروری است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی: توجه جدی و ریشه ای به امور تربیتی امری لازم و ضروری است.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۷۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۱
 

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در دیدار با امام جمعه خوی اظهار کرد: امروزه در این گیرودار که ایادی استکبار سعی دارند به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند لزوم توجه جدی به مباحث تربیتی  و اعتقادی بیش از پیش احساس می شود  که بسیج مثل همیشه در این میدان پیش گرفته و با لبیک به منویات رهبری حلقات صالحین را تشکیل داده است.

وی خاطرنشان کرد: شجره طیبه صالحین طرحی است که کمک یار بسیجیان در زمینه ارتقای تفکر اسلامی بوده و تلاش می کند این عزیزان را در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی و حتی اقتصادی رشد دهد.

حجت الاسلام سلامتی در ادامه  گفت: اجرای دقیق و کیفی  همراه با تاثیر گذار مباحث در حلقه های صالحین در حقیقت نسل جوان را برای خدمت رسانی بهتر به جامعه اسلامی و کادر سازی برای مدیریت در عرصه های مهم انقلاب تربیت می کند.

استاد شجره طيبه صالحين سپاه شهداء استان آذربايجان غربی افزود: بسیجیان با حضور در حلقه های صالحین در تمام ابعاد خود را ساخته و برای تقرب به خداوند پله های ارتقاء را طی می کند.

امام جمعه خوی نیز ضمن تقدیر و تشکر از نظارت دقیق بر اجرای حلقه های صالحین، گفت: این طرح بسیجیان را در زمینه اعتقادی  ساخته و افرادی چون محسن حججی ها را تربیت کرده که شد الگو و اسوه جوانان.

حجت الاسلام شکوری تعریف و تمجدید دشمن را زنگ خطر و دشمنی آنان را نشانه خوبی برای ادامه فعالیت های سازنده در راستای فعالیت های نظام بیان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات