مسئول اردو‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه یاسر مشهد:
مسئول اردو‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه یاسر مشهد گفت: اردو‌های جهادی نمونه عینی اقتصاد مقاومتی و خودسازی معنوی است.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۶۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
سید امین سیاح زاده  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ افزود: یکی از اهداف مهم اردو‌های جهادی محرومیت زدایی است، اما گروه‌های جهادی ناحیه یاسر اهداف مهمتری را دنبال می‌کنند که علاوه بر خدمترسانی در حوزه‌های پزشکی، عمرانی، کشاورزی و علمی در حوزه فرهنگی و سبک زندگی اسلامی نمود پیدا می‌کند و عملکرد ما در این عرصه‌ها به نهادینه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در سطح استان منجر می‌شود.

سیاح زاده با اشاره به اینکه از ابتدای فروردین سال جاری اولین اردوی سه روزه در منطقه نصرآباد کلات سید حسن آباد با هدف آموزش احکام، خیاطی، نمدبافی و... کلید خورده، بیان داشت: به همت این بسیج سازندگی دو کارگاه اشتغالزایی خیاطی برای افراد بی سرپرست و بدسرپرست احداث و یک کارگاه خیاطی جدید برای روستای منزل آباد در دست اقدام است.

وی افزود: طبق منطقه‌ی هدف مشخص شده از بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) روستای منزل آباد بعنوان منطقه هدف ناحیه یاسر اعلام و طی ۱ الی ۳ سال اردو‌های یک روزه، سه روزه و هفت روزه برای محلات و اردو‌های ده روزه دانش آموزی برای رفع محرومیت زدایی و فقر فرهنگی برگزار خواهد شد.

مسئول اردو‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه یاسر مشهد در ادامه اظهار داشت: در راستای تبیین فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) مبنی بر خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین، به همین منظور در سطح ناحیه برای هر پایگاه یک گروه جهادی تشکیل شده که از این تعداد ۱۵ گروه جهادی دارای شماره ثبت در بسیج سازندگی سپاه استان می‌باشند و در حال حاضر دو تیم ۳۰ نفره از جهادگران حوزه‌های ۲ و ۳ سمیه و حوزه‌های ۷ و ۱۸ دانش آموزی خواهران ناحیه به ترتیب در روستای منزل آباد و مدارس مناطق قاسم آباد مشغول خدمترسانی می‌باشند و در هفته آینده حوزه ۱ سمیه تیمی ۳۰ نفره به مدت سه روز به روستای منزل آباد اعزام خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور شهدای مدافع حرم شاخص ناحیه، از جمله شهید مرتضی عطایی و شهید رضا سنجرانی در اردو‌های جهادی، خاطرنشان کرد: همه اشخاص از هر قشری باید در خدمت رسانی به محرومین پیشتاز شوند و در راستای خودسازی خویش قدم بردارند و شهدا در این زمینه پیشتاز و الگویی برای تمام اقشار به خصوص جوانان عزیز انقلابی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها