خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: علی‌رغم همه محدودیت‌ها در دفاع مقدس، ما در شاخص‌هایی که امروز تحت عنوان آسیب‌های اجتماعی مطرح هستند موفق بودیم.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۴۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی، مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در نشست شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری برگزار شد، یکی از برگ‌های زرین چهل ساله انقلاب اسلامی را ۸ سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: البته قبل از آن هم غائله‌های استان‌های مرزی و در استان فارس وجود داشت.

با بیان اینكه یك دهه از ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی را می‌توانیم به موضوع دفاع مقدس بپردازیم، افزود: در این مقطع علی‌رغم همه محدودیت‌ها ما در شاخص‌هایی که امروز تحت عنوان آسیب‌های اجتماعی مطرح هستند موفق بودیم، هم در مباحث دفع تجاوز، هم مباحث سیاسی و هم صدور انقلاب اسلامی و در مباحث فرهنگی و اقتصادی که نیازهای رزمندگان در کوتاهترین زمان تهیه می‌شد لذا یکی از بهترین الگوها می‌تواند این عرصه باشد اما به شرط اینکه ما خارج از واقع و خوش‌بینی و تعارفات روزمره به واقعیات بپردازیم.

مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با اشاره به تشكیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تأكید كرد: اجرای برنامه‌های محتوایی و تبیینی در بحث تغییرات در رفتارها در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی گفت: سئوالی كه مطرح می‌شود این است كه در بحث تنویر افکار عمومی چه کار باید کنیم؛ آنچه که به ذهن می‌رسد و بر اساس قرائن و شواهد و عملکردها و نگاهی که در جامعه هست، بهترین کار این است كه ما باید در رفتار، گفتار و کردار و در اعمال خود اصلاحاتی را ایجاد کنیم و اگر این اصلاحات واقع را ایجاد کنیم باور مردم نسبت به نظام تقویت شده و همراهی آنان بیشتر می‌شود و حرکت‌های کف خیابانی از بین می‌رود.

گرامی در بخش پایانی سخنان خود تأكید كرد كه اداره‌كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به عنوان یك رده بالادستی نیروها آمادگی همكاری همه جانبه خود را با ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها