خبرهای داغ:
تنویر افکار عمومی و شبهات روز جامعه، مهمترین مباحث مدنظر در چهلمین سالگرد انقلاب باشد
کد خبر: ۹۰۳۹۵۴۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در نشست شورای راهبردی و سیاستگذاری ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: پیش از این یکسری نشست‌هایی با آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس درباره این ستاد برگزار شده و برنامه‌هایی در این راستا پیش‌بینی شد و فضای خوب همدلی و تعاملی در ارتباط با مسائل گوناگون در استان فارس حاکم است به ویژه در بحث مراسم شخص استاندار عنایت خاصی دارند.

وی با بیان اینکه ریاست این ستاد با آیت‌الله دژکام است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع این مأموریت را نماینده ولی فقیه در استان فارس پذیرفتند تا هم رهنمود دهند و هم در سیاستگذاری به عنوان محور باشند همانطور که در تمام مسائل استان به ویژه مسائل فرهنگی و مذهبی محوریت دارند و تمام مردم و علما و مسئولان با تمام وجود این محوریت را پذیرفته‌اند.

رضایی تصریح کرد: فارس با حساسیتی که دارد با توجه به وجود ادیان و فرهنگ‌ها و هم‌مرز بودن با کشورهای خلیج فارس و غیره همه مسئولان در این ستاد مشارکت دارند و به بهترین وجه با محوریت نماینده ولی فقیه در استان این برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: مهم‌ترین بحثی که باید به آن پرداخته شود، بحث تنویر افکار عمومی و شبهاتی که امروز در جامعه دیده می‌شود و به واسطه رسانه‌های مختلف روی این قضیه کار می‌شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس تأکید کرد: مهم‌ترین بحثی که در کارگروه‌ها باید بدان پرداخته شود، به ویژه برای قشر دانشجویان، دانش‌آموزان و قشر آسیب‌پذیر، بحث تنویر افکار آنان است که این‌ها یکسری شبهاتی دارند و بعضاً برخی از این شبهات اصلاً پاسخی داده نمی‌شود یا پاسخی که داده می‌شود، شبهه‌انگیز است و گاهی اوقات نوع دفاع ما از مسئله‌ای که مطرح می‌شود به شکلی است که طرف مقابل نه تنها قانع نمی‌شود بلکه آن شبهه را باور می‌کند.‌

رضایی ظرفیت فضای مجازی را یادآور شد و گفت: ما چقدر از فضای مجازی استفاده می‌کنیم؛ فضای مجازی در اختیار علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی نیست و مشاهده می‌کنیم هرچه در این فضاست بر علیه نظام و حاکمیت و مسئولان ماست و چرا به این مسائل توجه نداریم و این موضوعی است که باید بدان پرداخته شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ۱۲ کارگروه ذیل این ستاد تشکیل شده است و انتظار می‌رود که جلسات هر گروه به موقع تشکیل شوند، گفت: هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد به نام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با این محور برگزار کنیم و در آن‌ها دستاوردهای انقلاب را مربوط به هر دولتی که باشد، تبیین کنیم زیرا اینجا بحث نظام مطرح است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تأکید بر اینکه باید در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، خدمات دولت‌ها را بدون اغماض و افراط و تفریط بیان کنیم تا مردم بفهمند کار شده است، گفت: اگر چند نفر ناباب باشند در کنار آن هم این همه افراد دلسوزی که تا پای جان به پای این انقلاب ایستاده‌اند، وجود دارند و بحمد الهی مسئولان ما پای کار هستند.

وی  در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم رعایت مردمی بودن مراسم‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها