در هفتمین روز از ورود کاوران رضوی به همدان خادمین حرم امام رضا(ع) از بیماران بیمارستان بهشتی عیادت کردند.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۴۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲

خادمین حرم امام رضا(ع) از بیماران بیمارستان بهشتی عیادت کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کاروان زیر سایه خورشید که به مناسبت دهه کرامت در اقصی نقاط کشور حاضر شده‌اند، در هفتمین روز از سفر خود به همدان از بیماران مرکز درمانی و بهداشتی بهشتی عیادت کردند.

حضور خدام زیرسایه خورشید در بیمارستان به این مکان عطر و بوی ویژه‌ای بخشید و دیدگان بیماران و خانواده‌ها آنان با زیارت پرچم سبز و مقدس حضرت غریب الاغربا نورانی شد.

شوق این حضور معنوی در بیمارستان با تبرک جستن به پرچم سبز حرم رضوی، دل‌ها را به سوی بارگاه ملکوتی معین الضعفاء روانه و قطرات اشک را بر چشمان بیماران جاری ساخت.

خادمان بارگاه ملکوتی خورشید رضوی تبرکات حرم را در بین بیماران، خانواد ه بیماران و پرسنل بیمارستان توزیع، روحیه بیماران را ارتقا و شفای آنها را از خداوند متعال خواستار شدند.

در ابتدای ورود خادمین به بیمارستان، بانویی در حالی که اشک از دیدگانش جاری بود خود را شتابان به سمت خادمین و پرچم رسانده و این چنین می‌گفت که دیشب خواب دیدم امام رضا(ع)، همسرم را که دچار سرطان ریه شده و پزشکان او را جواب کرده‌اند شفا داده است.

خانمی دیگر که از قبل هیچ اطلاعی از حضور خادمین در بیمارستان نداشت این چینن می‌گفت که خواهرم دیشب در خواب دیده که خادمین امام رضا(ع) به بیمارستان و بالای سر مادر بیمار ما آمده و او را شفا داده است.

پرسنل و مدیریت بیمارستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور کاروان رضوی در بیمارستان و عیادت از بیماران، این حرکت را برای سلامتی بیماران اثر بخش دانست و این اقدام نیکو را ارج نهاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات