خبرهای داغ:
کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ اقتصادی به مقابله با نظام و انقلاب پرداخته است، گفت: در این شرایط مجاهدت و حرکت جهادی و انقلابی از همه انتظار می‌رود چراکه با تحقق اقتصاد مقاومتی راه اﻋﺘﻼی کشور هموار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۳۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

تحقق اقتصاد مقاومتی راه اﻋﺘﻼی کشور را هموار می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین شریعتی‌نژاد در دیدار کاروان زیر سایه خورشید با کارکنان شرکت کنترل گازاکباتان همدان با اشاره به  تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:  امام خامنه ای(مد ظله العالی) در طول 10 سال اخیر همواره به بحث جهاد اقتصادی تاکید دارند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با جنگ اقتصادی به مقابله با نظام و انقلاب پرداخته است، گفت: در این شرایط  مجاهدت و حرکت جهادی و انقلابی از همه انتظار می‌رود چراکه با تحقق اقتصاد مقاومتی راه اﻋﺘﻼی کشور هموار می‌شود.

کارشناس مذهبی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه در جنگ اقتصادی باید دفاع اقتصادی صورت گیرد، بیان کرد: در  شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم باید به تولید و اشتغال و حمایت از سرمایه ایرانی توجه داشت.

وی با اشاره  به ارزش به جایگاه و اهمیت جهاد اقتصادی در اسلام عنوان کرد: آن کسی که در میدان اقتصاد فعالیت می‌کند اجرش با کسی که با دشمنان به نبرد پراخته و جهاد می‌کنند، برابری بلکه در برخی شرایط اگر بخواهد ستون و استوانه‌های اسلام را تقویت کند بیشتر است.

حجت الاسلام شریعتی‌نژاد با مخاطب قرار دادن کارکنان و پرسنل شرکت کنترل گاز تصریح کرد: شما افسران و سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستید و در شرایط کنونی انقلاب اسلامی و کشور به قدری کار و جهاد شما تآثیر دارد  که هیچ کار دیگری به اندازه آن تاثیرگذار نیست.

وی در راستای ترویج سبک زندگی رضوی با بیان اینکه مجموعه فرمایشات امام رضا(ع) عمدتا مربوط به سبک زندگی است، گفت: اگر به ایشان رئوف گفته می‌شود به این دلیل است که به قدری در فرمایشات ایشان تاکید بر مهربانی، عطوفت، رابطه خوب با خانواده و افراد و گره گشایی مشاهده می‌شود که در فرمایشات امامان دیگر دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات