رئیس هیئت کاراته استان زنجان:

اعزام تیم های کارته استان به مسابقات لیگ کشوری

رئیس هیئت کاراته استان از اعزام تیم های کاراته استان به لیگ کشوری خبر داد و گفت: با رفع مشکلات مالی می‌توانیم نتایج مطلوبی داشته باشیم .
کد خبر: ۹۰۳۹۵۲۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ محسن سهندی گفت: هیات کاراته استان زنجان در تابستان سال‌جاری 4تیم منتخب استان به مسابقات لیگ کشوری اعزام خواهند شد.

 وی افزود: لیگ های کشوری متشکل از لیگ آینده سازان پسران و دختران و لیگ برتر پسران و دختران برگزار خواهد شد که تیم های زنجان به استعداد ۲۸ بازیکن به همراه مربی و کمک مربی و سرپرست به این مسابقات اعزام خواهند شد همچنین ایشان مسابقات لیگ کشوری از لحاظ سطح برگزاری و فنی بسیار بالا دانستند و خاطر نشان نمودند که این مسابقات برای استان زنجان بسیار مفید بوده و باعث شناخت کاراته کاران و جذب در تیم ملی کاراته خواهد شد.

 سهندی در ادامه از برگزاری مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک کیوکوشین در استان زنجان اشاره کرد و گفت: مسابقات به میزبانی استان زنجان در روز جمعه تاریخ 5 مرادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ایشان به برگزار شدن دوره ارتقاء مربیگری عملی درجه 1و2و3 برای اولین بار در استان زنجان که از لحاظ کمی و کیفی در سطح بالایی قرار داشت اشاره نمودند و افزودند با هماهنگی فدراسیون کاراته دوره دانش افزایی مربیان منطقه 7 کشور متشکل از استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان به میزبانی هیات کاراته استان زنجان در تاریخ 12 مرادادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کاراته استان زنجان گفت: مشکل مالی یکی از مشکلات مهم هیات کاراته استان به خصوص در امر میزبانی مسابقات و اعزام کاراته کاران محسوب می‌شود که امیدواریم با مشارکت دستگاه‌های امر شاهد رفع این مشکل باشیم .

 

ارسال نظرات