خبرهای داغ:
بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، صنایع و محصولات پوست و چرم و صنعت کیف و کفش ایران در نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.
کد خبر: ۹۰۳۹۴۹۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این نمایشگاه، نمایندگی هایی از کشورهای چین، ترکیه، هند، ایتالیا و پاکستان و استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، زنجان، همدان، قم، جزیره قشم و البرز شرکت دارند.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه، محصولات خود را در زمینه های چرم، مواد شیمیایی، ماشین آلات چرمسازی و شیمیایی، رنگ، انواع کفش، کفی و زیره، گرانول، یراق آلات کیف و کفش، انواع ورق های فوم و مواد اولیه کیف و کفش به نمایش گذاشته اند.
در بیستمین نمایشگاه پوست و چرم تبریز همچنین پلاک های فلزی، هدایای تبلیغاتی چرمی، ملزومات کفش، دستگاه های حکاکی، برش لیزر، ماشین آلات کیف و کفش، منسوجات نبافته، اشتروبل، زیره ترمو و کفی طبی پی یو، چسب هی صنعتی و تخصصی کیف و کفش، چرم مصنوعی و کمربند به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا شنبه ششم مرداد در سالن امیرکبیر دایر بوده و متخصصان و علاقه مندان می توانند از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها