خبرهای داغ:
مسؤولین بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از دوره آموزشی طرح یاوران ولایت استان سمنان در مشهد مقدس بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۳۹۴۷۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود و بسطام و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و ایثار و مسؤول بسیج رسانه شهرستان‌های شاهرود و میامی با حضور در اردوگاه شهدای مدافع حرم مشهد مقدس از روند برگزاری اردوی آموزشی فرهنگی یاوران ولایت استان سمنان بازدید کردند.
در این بازدید سرهنگ یوسفعلی طاهری فرمانده بسیج دانش آموزی استان سمنان در گزارشی از روند اجرایی اردو با تاکید بر اهمیت برنامه‌های فرهنگی و تشکیلاتی برای آمادگی دانش آموزان برای تصدی مسئولیت فرمانده واحدی بسیج گفت: این دوره در چهار قالب شناختی برنامه ریزی شده و دانش آموزان علاوه بر کلاس‌های مختلف تئوری به ارائه کنفرانس، فن بیان و مسابقات انفرادی و گروهی می‌پردازند.
وی با اشاره به حضور و غیاب الکترونیکی دانش آموزان در دوره افزود: این کار با طراحی یک‌کارت انجام شده که در طرفی از آن مشخصات و تصویر دانش آموز و در طرف دیگر مشخصات یک شهید دانش آموز و بخشی از وصیت نامه او طراحی شده که ابتکاری است و مورد توجه بازرسان سازمان هم قرار گرفته است.
طاهری با بیان اینکه دوره برای دختران و پسران بصورت مجزا و به مدت شش روز با سرفصل‌های مشخص برگزار شده است افزود: تلاش ما این است که دانش آموزان شرکت کننده در طرح بتوانند با کسب مهارت لازم مسئولیت فرماندهی واحد بسیج مدارس را با جدیت دنبال و اداره نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها