خبرهای داغ:
همزمان با دهه‌کرامت و در آستانه سالروز میلاد امام‌هشتم شیعیان، امام رضا (ع)، یادواره ۷۲ شهید سادات در شهرستان اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۳۷۳
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره 72 شهید سادات شهرستان اقلید با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم ابراهیمی مسئول فرهنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران، مردم، مسئولین و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

مسئول فرهنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران در این مراسم اظهار داشت: رمز جاودانگی شهدا در خلوص نیت، خداباوری، کوچک شمردن نفس و عبودیت و بندگی خداوند متعال خلاصه می شود و شهیدان این ویژگی ها را در وجود خود تقویت کرده و به اوج رساندند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: شهدا در تمام عمر بابرکت خود همواره خلوص نیت داشته و کار را برای خدا انجام می دادند و ذره ای به هوای نفس بها نمی دادند و بالاخره همین عبودیت و اخلاص عمل آن ها باعث شد نامشان برای همیشه در تاریخ جاودانه شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اقلید هم در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شهدا و ایثارگران والاترین سرمایه خود یعنی جان عزیزشان را در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کردند و به راستی ایثار بزرگی انجام داده اند.

محمد آقاشیری گفت: اکنون مهم ترین وظیفه ما در برابر شهدا این است که پاسدار حرمت خون و آرمان های آن عزیزان باشیم و با سیره و منش شهیدان بیشتر آشنا شویم تا بتوانیم بیش از پیش به ترویج فرهنگ ایثارگری بپردازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها