راوی و رزمنده جنگ تحمیلی دراردوی راهیان غرب حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تاکید بر اینکه در جبهه‌های جنگ ما فقط خدا بود وخدا بود وخدا بودو امروز تمامی تیر و ترکش‌ها بر علیه ولایت است، اظهار داشت: تا زمانی که به شهدا وصل هستیم و به فرامین رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهیم هیچکس نمی‌تواند ضربه‌ای را به ایران بزند.
کد خبر: ۹۰۳۹۲۸۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، اولین کاروان راهیان نور حوزه مقاومت بسیج مهدیه ناحیه مرکزی یزد از مناطق جنگی سرزمین مجاهدت‌های خاموش بازدید نمودند.
"آقای طباطبایی" راوی و رزمنده دفاع مقدس در این سفر ضمن بیان تاریخچه، چگونگی و هدف از تشکیل حزب کُمُلَه و دموکرات در ایران توضیحاتی را درباره مظالم و فعالیت‌ها و برخورد وحشیانه آن‌ها با پاسداران و مردم بیان نمود.
وی در ادامه ضمن تشریح چگونگی آزاد سازی پاوه به فرمان امام خمینی (ره) به کمک سپاه و پیش مرگان مسلمان کرد به شروع جنگ در ۳۱ شهریور سال ۵۹ و حمله عراق از سه جناح جنوب، کردستان و کرمانشاه به ایران اشاره نمود و اذعان داشت:در جبهه‌های جنگ ما فقط خدا بود وخدا بود وخدا بود؛ و جز خدا هیچ جیز دیگری نبود و کجای دنیا این چنین خودگذشتگی و جان فدایی را مشاهده خواهیم کرد؟
این راوی دفاع مقدس با تصریح فداکاری‌های مدافعان حرم زینب (س) و قطعه قطعه کردن شهید محسن حججی به فعالیت‌های فجیع دشمن در کردستان از قبیل: سربریدن پاسداران جلوی پای عروس و داماد و مسلح کردن و پرتاپ کردن آن‌ها از روی تپه‌ها به منظور ایجاد رعب و وحشت در دل مردم اشاره نمود و خاطر نشان کرد: با وجود این همه ظلم و خیانت‌های منافقین، رزمندگان ما قویتر و محکم‌تر شدند و با ایستادگی و شکست دشمن، ایران را در سرتا سر جهان نمودند و اکنون همه کشور‌های ابرقدرت در" ۱+۵ "با ایران مذاکره می‌کنند.
ایشان در بازدید از نپه‌های الله اکبر با بیان اینکه ۲۰ درصد مردم کردستان شیعه هستند و سایر مردم آن به مذهب شافعی گرایش دارند، اذعان داشت:ما آن سال‌ها در جنگ کروهک‌های داخلی، با کفر می‌جنگیدیم نه با کرد. با نوکران بعث و استکبار.
این جانباز جنگ تحمیلی در جوار شهدای سیرانبند با اشاره به تشکیل سازمان پیش مرگان کرد در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (رحمه الله علیه) افزود: هدف تمام رزمندگان شهادت یا نابودی سنگر کفر بود و همراه هیچکدام پول نبود و تنها چیزی که در جیب آن‌ها پیدا می‌شد یک قرآن کوچک برای ارتباط و خلوت با خدا بود. وامنیت امروز را مدیون آن جوانمردانیم که تنها هدفشان شهادت و جنگ در راه اسلام بود.
وی با تصریح اینکه هر قدر که اعمال تحریم‌ها بر ما بیشتر شود ما موفق‌تر خواهیم بود بر داشتن ندبیر تاکید نمود و اظهار داشت: تمامی تیر و ترکش‌ها بر علیه ولایت است. اگر دستمان دست ولایت باشد هیچکس نمی‌تواند بر علیه ما کاری کند و اصل ولایت است. ما خودمان را وصل شهدا کرده ایم و تا زمانی که به این شهدا وصل هستیم و به فرامین رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهیم هیچکس نمی‌تواند ضربه‌ای را به ایران بزند و آیه سوره ۹ یس برای دشمنان مصداق و کاربرد دارد و این وعده خداوند در قرآن است که ۲۰ نفر ارتش اسلام در برابر ۲۰۰ نفر از ارتش کفر پیروز است.
زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، بازدید از غار علی صدر همدان، باشگاه افسران، خانه کردها، مسجد جامع و تپه‌های الله اکبر، زیات و تجدید میثاق با شهدای سیرانبند از برنامه‌های این اردوی زیارحتی –سیاحتی بود.
ارسال نظرات