خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از شهرک اندیشه تبریز، به خبرنگاران گفت: اصلاح بافت فرسوده و حاشیه‌نشین در اولویت کاری دولت قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۳۹۲۲۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید خدابخش با بیان اینکه طرح بازآفرینی شهری در تبریز آغاز به کار کرده، اظهار کرد: این طرح شامل اصلاح بافت فرسوده و بافت حاشیه نشین شهری است که خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته که باید به این اقدامات سرعت ببخشیم.

وی با بیان اینکه حدود 350 هزار نفر در بافت فرسوده و حاشیه‌نشین تبریز زندگی می کنند، ادامه داد: بازسازی و احداث واحدهای جایگزین در اولویت کاری دولت دوازدهم قرار گرفته و رئیس جمهور نیز در جلسه‌ای با حضور استانداران و شهرداران هشت کلانشهر کشور بر این موضوع تأکید کرد.

خدابخش با بیان اینکه خوشبختانه 175 واحد مسکونی به حاشیه‌نشینان تبریز تحویل داده شده، اظهار کرد: 10 هزار واحد مسکونی دیگر نیز باید در این شهر احداث شود که از این تعداد 600 واحد مسکونی در شهرک اندیشه تبریز در حال احداث است.

وی افزود: در بازدید امروز مشکل تسهیلات بانکی این واحدها حل و به پیمانکار دستور از سرگیری این پروژه داده شد.

خدابخش در ادامه به پروژه توسعه میدان صاحب الامر تبریز اشاره کرد و گفت: امروز از پروژه های این میدان نیز بازدید شد که امیدواریم با واگذاری مغازه های موجود در این میدان، نسبت به توسعه آن اقدام شود.

وی اضافه کرد: قدم های بزرگی در راستای اصلاح بافت فرسوده و حاشیه نشینی تبریز صورت می گیرد که امیدواریم با رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه این مسأله، بتوانیم با این معضل شهری مقابله کنیم.

ارسال نظرات