خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) نهبندان خبر داد

اجرای طرح قرآنی "صراط" در محله مسکن مهر

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) نهبندان گفت: طرح صراط با موضوعات قرآنی برای جوانان و نوجوانان بسیجی محله مسکن مهر در بخش‌های حفظ و قرائت قرآن در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۳۹۲۱۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی اکبر علیرضایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) نهبندان گفت: طرح صراط با موضوعات قرآنی برای جوانان و نوجوانان بسیجی محله مسکن مهر در بخش‌های حفظ و قرائت قرآن در حال برگزاری است.

وی اظهارکرد: طرح صراط در پایگاه‌ مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در تمام طول تعطیلات تابستانی برگزار می‌شود.


وی افزود: این طرح در بخش‌های ترویج صحیح خوانی و حفظ کلام‌الله مجید برگزار می‌شود که علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، آنان را به خودسازی و تقویت معنوی درونی نیز آماده می‌کند.


فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: مسجد در وهلۀ نخست برای ادای نماز فریضه است اما محدود به آن نیست و سایر عبادات از جمله آموزش قرآن و معارف اسلامی را نیز می‌توان در مسجد بجا آورد.


علیرضایی، دربارۀ تلاوت، فراگیری و آموزش قرآن در مسجد بیان داشت: خداوند متعال از فراگیرندگان و آموزش دهندگان قرآن خشنود می شود.


در پایان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه چیزی بهتر از مفید ساختن اوقات زندگی و افزودن دانش به اندوخته‌های یک جوان بسیجی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: برخلاف تصور عموم، تابستان تنها فرصت استراحت و تفریح برای فرزندان نیست بلکه اوقاتی مناسب برای تلاش و یادگیری است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها