خبرهای داغ:
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند خبر داد
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از اصناف نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۹۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از اصناف نهاوندبیژن ترابیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی از نانوایی‌های سطح شهر نهاوند توسط بازرسین اداره صنعت معدن تجارت شهرستان تعداد ۲۰ واحد نانوایی با تنظیم فرم تخلفات به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند معرفی تا برابر مقررات جریمه و قطع سهمیه آرد دولتی شوند.

وی افزود: در اجرای این طرح در صورت تکرار تخلفات جرایم سنگین‌تری برابر قانون نظام صنفی برای متخلفین اعمال خواهد شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند بیان کرد: در یک ماه گذشته ۵۵۰ مورد بازرسی از واحد های صنفی صورت گرفته که ۱۰۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی صورت گرفته است و ۵۴ مورد تخلفات صنفی منتج به تشکیل پرونده در اداره تعزیرات حکومتی و اعمال قانون شده است.

وی با تاکید بر اینکه نانوایی‌های سطح شهر همه موظف به افزایش کیفیت نان هستند، گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متصدیان نانوایی‌ها برخورد می‍شود و شهروندان نیز در صورت مشاهده تخلف و بی کیفیتی در نان، می توانند با شماره 124 تماس بگیرند.

ترابیان اظهار کرد: تعداد شکایات رسیده به ستاد خبری ۱۵ مورد بوده است که ۱۰مورد به صورت تلفنی و ۵ مورد به صورت کتبی اعلام شده است .

وی ادامه داد: علاوه بر بازرسی‌های روزانه از واحدهای نانوایی، گشت های مشترکی با همکاری نمایندگان فرمانداری، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، شرکت نفت و شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند عمده‌ترین تخلف نانوای‌ها را در زمینه کم فروشی، تعطیلی غیر مجاز، عدم رعایت کیفیت و ساعت پخت نان عنوان کرد و افزود: بر اساس نظر تعزیرات حکومتی و نوع تخلف برای آنها حکم صادر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات