خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

یاوه گویی های ترامپ طبل توخالی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: آمریکا چشم دیدن اقتدار ایران را ندارد و با یاوه گویی سعی در قدرت نمایی دارد.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۸۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرتیپ پاسدار حبیب شهسواری در نشست صمیمی با پایوران و کارکنان سپاه خوی ولایت و وحدت را مهمترین کلید اقتدار ایرانیان عنوان کرد و اظهار داشت: رهنمودهای رهبری بصیرت، هشیاری و بیداری را در بین ایرانیان افزایش داده و ایران توانسته حرف اول و آخر را در دنیا از آن خود کند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران اکنون یک جوان 40ساله و با تجربه است و به خوبی می تواند گلیم خود را از آب بکشد و این را مدیون رشادت ها و فداکاری های شهدا، جانبازان، صبر و استقامت مادران و پدرانی هستیم که از حق قانونی خویش گذشتند.

این مسئول ادامه داد: دفاع جانانه از کشور در هشت سال دفاع مقدس، حضور گسترده و فعال در عرصه سازندگی کشور و حضور جوانان بسیجی در عرصه های علمی همگی نشان از کارنامه درخشان سپاه و بسیج در خدمت به مردم دارد.

سردار شهسواري با اشاره به مسایل منطقه و جنگ هایی که آل سعود و آمریکا به راه انداخته  است، خاطرنشان کرد: بسیجیان باید امروز برای حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی بند پوتین ها را محکم تر کنند زیرا توطئه های دشمنان امروز پیچیده تر از گذشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: هدف دشمنان از بروز تشنج در منطقه تنها ایران است و با این روش می خواهد که خود را به ایران نزدیک تر کنند و هم اینکه در شبکه های نفوذی برخی از از ارش های الهی را به باد سخره گرفته و بی بندو باری را رواج  می دهد.

وی به یاوه های اخیر ترامپ و استکبار علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: سخنان سخیف  استکبار از بی عقلی  و بی فکری است چرا که اقتدار ایران را قبول ندارد.

در ادامه این دیدار  سردار شهسواري  در دیدار چهره به چهره به سوالات و مشکلات هر کدام از کارکنان و پایوران پاسخ داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار