خبرهای داغ:
همزمان با ورود کاروان زیر سایه خورشید به روستاهای همدان صلوات خاصه امام رضا(ع) در این روستاها طنین‌انداز شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۸۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

طنین‌ صلوات خاصه امام رضا(ع) در روستاهای همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان، خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در ادامه برنامه‌های خود در روستاهای همدان حاضر و با استقبال گرم و تماشایی مردم روبرو شدند.

در آیین استقبال از خدام بارگاه ملكوتي شمس الشموس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و حاملان پرچم حرم مطهر رضوي مردم علاوه بر پخش شربت و شیرینی و دود کردن اسپند، گوسفندی به رسم میهمان نوازی از سفیران آستان قدس قربانی کردند.

با ورود کاروان به روستاها دلدادگان و شیفتگان علي بن موسي الرضا(ع) با تقدیم گل به خادمین و سردادن نوای دلنشین «رضا، رضا» به استقبال سفیران آستان قدس رضوی رفته و عمق ارادت و دلدادگی خود را به حریم ولایت و غریب الغربا حضرت امام رضا(ع) به نمایش گذاشتند.

در اين مراسم معنوي كه سراسر آكنده از عطر و معنويت حرم انیس‌النفوس بود خادمین بارگاه ملکوتی امام هشتم با همنوایی مردم صلوات خاصه امام رضا(ع) را قرائت و از راه دور به مولایشان سلام دادند.

كاروان زير سايه خورشيد بارگاه حضرت رضا(ع) که برای نهمین سال پیاپی در شهرها و روستاهاي محروم استان همدان حضور یافته ترویج سبك زندگي رضوی و سيره زندگي اخلاقي و معارفی امام رضا(ع) را در دستورکار خود قرار داده و فرصتی فراهم کردند تا شیفتگان امام رئوف بتوانند از دور زیارتی داشته باشند.

خادمان بارگاه رضوی در این برنامه‌ها که با احساسات غیرقابل وصف عاشقان آن حضرت همراه شده به کرامات امام رضا(ع) اشاره و با مدیحه‌سرایی در وصف امام مهربانی دل‌ها را روانه مشهد الرضا کردند.

علاوه بر این خادمین بارگاه امام هشتم از بیماران و معلولین دیدار و شفای عاجل آنها را از اربابشان طلب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات