خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: انجمن اولیا و مربیان یکی از ارکان اصلی مدرسه است و مدیرانی که به انجمن اولیا و مربیان اهمیت نمی دهند، قطعا در کار مدیریت خود موفق نخواهند بود.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۶۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹

انجمن اولیا و مربیان یکی از ارکان اصلی مدرسه استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علیرضا غلامی در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان شهرستان نهاوند اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان است.

وی گفت: خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم به شمار می‌آیند که هر یک از این دو نهاد، به تنهایی امکان عمل موفقیت آمیز نخواهد داشت و نمی‌تواند به هدف مطلوب برسد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند هدف عمده انجمن اولیا و مربیان را همفکری، تلاش، یاری و همکاری برای بهبود و پیشرفت هرچه بهتر امر آموزش و پرورش دانش آموزان دانست و اظهار داشت: اگر در مدرسه به انجمن اولیا و مربیان اهمیت داده شود و از ظرفیت های غنی این انجمن استفاده شود، بسیاری از مشکلات مالی و غیرمالی ما در مدارس حل خواهد شد.

وی از انجمن اولیا و مربیان به عنوان یکی از ارکان اصلی مدرسه یاد کرد و گفت: در سال تحصیلی پیش رو تمام مدارس ما باید انجمن اولیا را تشکیل دهند و اگر مدیری در این زمینه کوتاهی کند با وی برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات