سازمان بسیج رسانه استان زنجان:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان جزئیات و شرایط شرکت در چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۱۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

  عبدالله جعفری در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان اظهار کرد: جشنواره‌های مطبوعاتی نقش بسیار مهمی در راستای تقویت سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای دارند.

وی افزود: سازمان بسیج رسانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌ رسانی با هدف کمک ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه‌ای و تقدیر از روزنامه‌نگاران برتر استان برگزار می‌کند.

 رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با دعوت از اصحاب رسانه استان برای شرکت در این جشنواره ابراز کرد: دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان و فعالان رسانه واجد شرایط که در رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و دیگر رسانه ها شاغل هستند دعوت می‌کند تا آثار برتر خود را که در فاصله مرداد 1396 تا مرداد 1397 در یکی از رسانه‌های استان منتشر شده است را تا 10 مرداد ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با اشاره به محورهای چهارمین جشنواره ابوذر در استان زنجان عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ ایثار و خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی و موضوع آزاد (یکی از ظرفیت‌ها و اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده بومی) محورهای چهارمین جشنواره ابوذر در استان زنجان هستند.

جعفری با تاکید بر اینکه حمایت و مشارکت 12 نهاد از این کار عظیم فرهنگی رسانه‌ای امسال بسیار قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: 3 نفر از هر موضوع برگزیده خواهد شد که در مجموع از 21 نفر برگزیده در روز اختتامیه با اهدا لوح و تندیس تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ابوذر با حضور یک میهمان شاخص کشور در حوزه رسانه برگزار می‌شود، گفت: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 10 مرداد ماه امسال در قالب خبر، یادداشت، تیتر، عکس، کاریکاتور و محتوای چند رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان؛ گریزی به آثار ارسالی سال گذشته زد و اظهار کرد: سال گذشته 562 اثر به دبیرخانه رسید که نسبت به سال 95 حدود 50 درصد رشد کیفی و کمی داشته است.

وی با بیان اینکه هرسال شاهد افزایش کیفت آثار ارسالی هستیم، ابراز کرد: استقبال از این جشنواره هرسال بیشتر از سالهای گذشته می‌شود و خوشبختانه رسانه‌های استان زنجان با تیزبینی چالشهای پیش روی استان را شناسایی و نسبت به آنها قلم می‌زنند.

جعفری با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: ارتقا کیفیت در رسانه‌های استان، ایجاد رقابت برای تولید آثار ماندگار رسانه‌ای، کمک به توسعه استان ازطریق بیان پیشرفتها، ظرفیتها و مشکلات موجود، کمک به عملی شدن شعار سال، کاهش آسیبهای اجتماعی و هم افزایی بین رسانه های استان از جمله اهداف این جشنواره است.

وی در مورد نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ابوذر در استان گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند از طریق www.zanjanfestival.ir، ایمیل Zanjanfestival@Gmail.com ، پیام رسانهای ایتا و سروش با شماره 09195811691 و یا تحویل به صورت حضوری به آدرس زنجان - سه راه امجدیه - کانون فرهنگی امام علی (ع) - طبقه دوم - سازمان بسیج رسانه اقدام کنند.

جعفری ادامه داد: اصحاب رسانه برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 33552240 و 33062117 در تماس باشند.

 

ارسال نظرات