خبرهای داغ:
شهردار خوی گفت: پنجمین دوره جشنواره آفتابگردان در خوی با هدف معرفی ظرفیت های شهر خوی در بخش کشاورزی، تاریخی و گردشگری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۱۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی محرم اکبرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری جشنواره آفتابگردان در این شهرستان اظهار داشت: تا کنون چهار دوره از جشنواره آفتابگردان خوی با حضور هنرمندان استان های مختلف کشور برگزار شده و امروز این جشنواره به یکی از ظرفیت های معرفی فرهنگ بومی محلی خوی و آذربایجان غربی تبدیل شده است.

وی افزود: تبادل فرهنگی و حضور هنرمندان استان های کشور در قالب گروه های مختلف هنری در کنار معرفی ظرفیت های شهر خوی در بخش کشاورزی، تاریخی و گردشگری، آداب و رسوم و صنایع دستی، هنرهای سنتی و غذاهای بومی از مهمترین اهدافی برگزاری این جشنواره است.

شهردار خوی تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری خوی طی سالهای گذشته با توجه به ضرورت معرفی جاذبه های شهرستان خوی، برگزاری همایش های فرهنگی و جشنواره ها را در اولویت برنامه های خود قرار داده و این جشنواره ها فرصت مناسبی است تا بتوانیم شهر خوی را در ابعاد مختلف معرفی کنیم.

در ادامه مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوی نیز ضمن اشاره به آغاز به کار دبیرخانه برگزاری پنجمین دوره آفتابگردان خوی بیان کرد: دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره آفتابگردان طی هفته گذشته آغاز به کار کرده و طی فراخوانی از گروه های مختلف فعال حوزه فرهنگی اجتماعی و سازمان های مردم نهاد برای ارائه پیشنهادهای کاربردی و قابل اجرا در خصوص این جشنواره دعوت شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات