خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

ملت ایران استکبار را به زانو درآورده اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت ایران استکبار را به زانو درآورده اند.
کد خبر: ۹۰۳۹۰۹۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه اظهار کرد: نقش انقلاب اسلامی در سرافرازی اسلام و مسلمین در جهان حائز اهمیت است به طوری که انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همواره در حال پیشبرد اهداف اسلام ناب محمدی و استکبار ستیزی است.

وی افزود: به همین خاطر امروز پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب، این نظام خار چشم دشمنان اسلام است و این دشمنان قسم خورده هنوز دست از هجمه و توطئه علیه این انقلاب دست برنداشته اند.

این مسئول در این خصوص افزود: ملت فهیم و بصیر ایران به خوبی آمریکا و استکبار جهانی را به زانو در آورده است و دشمن بداند و می داند که مردم ایران از آرمان های خود دست برنخواهند داشت.

سرهنگ پاسدار علی حسینی، فرمانده سپاه اشنویه وظیفه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه را بسیار خطیر و کلیدی عنوان کرد و گفت: ارتقای معنویت و بصیرت افزایی، تقویت روحیه جهادی  و انقلابی آحاد فرماندهان، پاسداران و بسیجیان و خانواده های آنان از وظایف اصلی و ذاتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه می باشد که در این میان مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه به خوبی از عهده این وظیفه بر آمده است.

همچنین حجت الاسلام شعیبی مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه، مسئولیت را امانتی الهی دانست و تصریح کرد: مسئولیت در نظام اسلامی از یک سو امانت و از سوی دیگر نعمتی است که باید به عنوان وسیله‌ای برای خدمت بی‌منت به مردم از آن استفاده کرد، پذیرفتن مسئولیت در جامعه اسلامی، تکلیف بزرگی است که بایستی با تعهد و اخلاق اسلامی صورت می گیرد.

در ادامه حجت الاسلام وحید شعیبی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه منصوب و از زحمات حجت الاسلام محمد قنبری بارونی مسئول قبلی تقدیر شد.

در پایان این مراسم حجت الاسلام محمد قنبری بارونی ضمن تشریح عملکرد دوره دو ساله مسئولیتی خود از خدمت در مناطق عملیاتی ابراز خشنودی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات