مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به ترویج فرهنگی غنی اسلامی در جامعه گفت: اثرگذاری هنر در جامعه در قالب فرهنگ غنی اسلامی، سدی در برابر و توطئه های دشمن است.
کد خبر: ۹۰۳۹۰۸۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
عباس اعتماد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک دهه کرامت و‌میلادامام رضا (ع) با اشاره به اهداف برگزاری عصر شعر آفتاب مهربانی اظهار کرد: زبان هنر و آن هم شعر در جامعه بسیار اثرگذار است چرا که شعر با ذائقه انسان هماهنگ است و از دیر باز شعر و شاعری رونق داشته و در ادوار مختلف نیز تاثیر خود را داشته است.
وی با بیان اینکه هنر شعر مورد توجه اسلام و ائمه اطهار بوده است افزود: توجه به شعر و شعرخوانی آن هم با توجه به فرهنگ اسلامی ما و غنایی که در این مکتب وجود دارد سبب شده تا شاعران فراوانی را در این عرصه داشته باشیم.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شاهرود خاطر نشان کرد: عصر شعر آفتاب مهربانی به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا با همکاری انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود برپا و هنرمندان متعهد در رثای امام خوبی‌ها و خواهران به شعرخوانی پرداختند.
وی ادامه داد: در این محفل سه قطعه موسیقی نیز توسط هنرمندان عرصه موسیقی شهرستان نواخته و چاووش خوانی نیز اجرا گردید.
اعتماد با بیان اینکه اجرای این برنامه‌ها در ترویج فرهنگ غنی اسلامی در جامعه هنرمندان بسیار اثرگذار است افزود: بسیج هنرمندان تلاش دارد این برنامه‌ها با حضور نوجوان و‌جوانان علاقمند بیشتر برگزار تا اثرگذاری آن سبب شود سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها