ابراهیم رزاقی گفت: عزم ملی برای تحقق برنامه اقتصادی ضروری است و آگاهی از ریشه های مشکل اقتصادی وحضور پر شور مردم می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهم ایفا کنند.
کد خبر: ۹۰۳۹۰۷۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

 ابراهیم رزاقی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دشمن به طور برنامه ریزی شده و همه جانبه در اقتصاد به میدان آمئده و در واقع جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه کشورمان شروع کرد است.

وی با انتقاد از اقتصاد وابسته افزود: علاوه بر هجوم ناجوانمردانه دشمن وضعیت اقتصادد در کشورمان به گونه ای است که به طور گسترده در زمینه های مختلف دچار ضعف و سستی است این در حالی است که اقتصاد وابسته نمی تواند توطیه های دشمن را رفع کند.

رزاقی در ادامه خاطر نشان کرد: در کوتاه مدت مشکلات اقتصادی حل نمی شود از اینرو برنامه ریزی و اقدامات برنامه ای دولت به تنهایی کافی نیست چراکه آنچه علاوه بر این امور مهم است حضور گسترده و پررنگ مردم توام با اراداه ای استوار برای حل مسایل اقتصادی است که امری ضروری و غیر قابل اجتناب است.

رزاقی در خاتمه افزود: عزم ملی برای تحقق برنامه اقتصادی ضروری است و آگاهی از ریشه های مشکل اقتصادی وحضور پر شور مردم می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهم ایفا کنند.

ارسال نظرات