مسئول سازمان بسیج طلاب استان سمنان در گفت و گو با «بسیج»:
مقری گفت: با توجه به تلاش‏های استعمار و وهابیت به منظور تحریف اسلام واقعی و تبدیل آن به اسلام آمریکایی ایام حج بهترین فرصت برای نشان دادن چهره واقعی اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۹۰۳۹۰۶۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
علی مقری مسئول سازمان بسیج طلاب استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون تاثیرات فرهنگی حج در جوامع اسلامی و ایران عنوان کرد: حج میثاق همه امت اسلامی است که تمام اقوام و ملل با گرایش‏های مختلف مذهبی را گرد هم می‌آورد.

وی بیان کرد: با توجه به تلاش‏های استعمار و وهابیت به منظور تحریف اسلام واقعی و تبدیل آن به اسلام آمریکایی ایام حج بهترین فرصت برای نشان دادن چهره واقعی اسلام ناب محمدی است.

مقری با اشاره به اینکه آل سعود با پیروی از فرهنگ استکباری و سکولار درصدد باقی گذاشتن صورت ظاهری اسلام است خاطر نشان کرد: با توجه به سرمایه گذاری آن‏ها در سراسر جهان و تبلیغ این نوع اسلام در کشور‌های مختلف، ایام حج بهترین فرصت برای جلوگیری از پیشبرد این هدف است.

وی تصریح کرد: حضور حجاج با گرایش‏های مختلف مذهبی در مکه موجب تقویت، انسجام و حفظ وحدت میان مسلمانان جهان خواهد شد.

مقری در پایان با بیان اینکه حج فرصتی برای سرمایه گذاری بر روی مشترکات مسلمانان ایجاد می‌کند، خاطر نشان کرد: جهاد کبیر، قرآن و احکام دینی را به کمک حج می‏‌توان ترویج داد.
ارسال نظرات