خبرهای داغ:
شهردار تبریز در حاشیه بازدید استاندار آذربایجان شرقی از واحدهای در حال ساخت جایگزین بافت فرسوده تبریز، از آغاز طرح واحدهای درحال احداث جایگزین بافت فرسوده این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۷۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر با بیان این مطلب اظهار کرد: بحث حاشیه نشینی و اصلاح بافت فرسوده، نیازمند کار جمعی است که خوشبختانه تمامی دستگاه های اجرایی استان در کنار همدیگر، تلاش دارند تا گره ای از مشکلات حاشیه نشینی در کلانشهر تبریز را باز کنند.

وی افزود: در سال های گذشته اقداماتی در خصوص واحدهای جایگزین بافت فرسوده انجام شده که بنا به دلایلی این پروژه ماه ها متوقف بود که امسال با اراده دولت، اقداماتی در این خصوص انجام می شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه به 600 واحد مسکونی از سوی دولت تسهیلات اعطا می شود، ادامه داد: شهرداری تبریز نیز تسهیلات رایگانی از جمله عدم دریافت عوارض و سایر تسهیلات تشویقی برای حل مشکلات حاشیه نشینی صورت می دهد که امیدواریم این 600 واحد تا 10 هزار واحد مسکونی افزایش یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری تبریز در راستای رفاه و آسایش شهروندان تبریزی اقدامات موثری انجام داده، اظهار کرد: پروژه های توانمندسازی، مسیرگشایی، بهسازی و افزایش سرانه کاربری های عمومی از جمله اقدامات شهرداری تبریز است که امیدواریم در راستای رفاه و آسایش شهروندان تبریزی، پروژه های شهرداری با سرعت هر چه تمام به اتمام برسد.

ارسال نظرات