خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز گفت : شما دانش اموزان رویش های این انقلاب هستید و این انقلاب به دستان شما سپرده شده است.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۶۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت السلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز در جمع دانش آموزان دختر حاضر در طرح یاوران ولایت که در اردوگاه شهید رجایی استان البرز برگزار شده است اظهار داشت : انشاءالله الگوی علمی و عملی ما حضرت فاطمه معصومه(س) باشد.
وی افزود : علم نور است و مثل نماز و روزه علم واجب است این ارزش و جایگاه علم است . روز قیامت علم از خون شهدا جایگاهش بالاتر است هدف از این برنامه ارزشمند این است در کنار علم تعلیم از باب معرفتی بالا باشیم به طوری که بتوانیم دست دیگران را هم بگیریم .
این مسئول بیان کرد: ما علاوه بر مسئولیت خود باید دست دیگران را هم بگیریم و انفاق علمی کنیم، باید دست نیازمندان علمی را بگیریم باید قله باشیم، اگر به عنوان فرمانده یک واحد هستم و به آن باور رسیدیم باید دست دیگران را هم گرفت .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز گفت : شما دانش آموزان رویش های این انقلاب هستید و این انقلاب به دستان شما سپرده شده است. جایگاه حضرت معصومه سلام الله عليها اوج رفیع و علم بوده چرا که ایشان سرشار از علم بود همچنان که زیارتگاه ایشان شهر علم است . جایگاه علمی شما جایگاه مقدسی است چرا که جایگاه علمی این نظام مقدس بر دستان شماست .
در ادامه یحیی پور مسوول اموزش و پرورش شهرستان البرز در جمع دانش آموزان اظهار داشت : این دوره ها برای خود سازی و مسولیت پذیری در معرفت و بینش است .
وی بیان داشت : دنیای جدید دنیای قشنگی است اما مسلمان زندگی کردن سخت است ، شما جوانان انرژی و دل پاکی دارید شما می توانید با نقش آفرینی مثبت در زندگی موفق باشید .
یحیایی گفت : دشمن به دنبال تضعیف نقش زنان و دختران است . شما ازبهترین ها انتخاب شده اید یکی از رازهای ماندگاری خانم ها در مسائل علمی و دینی بروز بودن آنان است . آن کس که می خواهد تاثیرگذار باشد باید دانشش به روز باشد، خوش اخلاق با علم و گشاده رو باشند اما نه برای هرکسی، باید حریم خانم ها حفظ شود اگر مهارت زندگی داشته باشیم می توانیم همدیگر را درک کنیم .
وی در پایان افزود : اگر دیگران را درک کردیم حاصل این برنامه ها را بدست آورده ایم . شما انشاالله بتوانید با کسب تجربه به هم کلاسی های خود هم انتقال دهید ولی شما وقتی نخبه هستید انتظار می رود بر روی دیگران هم تاثیر گذارباشید خداوند هم کمک می کند که زکات علم شما هم داده شود .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها