همت جهادی در تب تابستانی ۵۰ درجه ریگان

امسال گرمای هوا در روستا‌های محروم ریگان به بالای ۵۰ درجه هم افزایش یافته است، اما اردو‌های جهادی در این شهرستان رونق خاصی دارند.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۵۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛مصطفی دهقانیان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ریگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان از اجرای ۱۵ طرح عمرانی توسط جهادگران در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در اجرای این پروژه‌های عمرانی بیش از ۵۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی و اهالی روستا‌های هدف مشارکت کردند.

وی بیان داشت: پروژه‌های عمرانی شامل ساخت مسجد، مدرسه، سرویس بهداشتی، خانه عالم و ساخت منازل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد است وامروز مسجد و خانه عالم روستای امین‌آباد سرزه ریگان که توسط اردو‌های جهادی ساخته شده بودند به بهره‌برداری رسیدند.

دهقانیان با بیان اینکه با ساخت و تکمیل این پروژه‌های عمرانی بیش از ۳۰۰ خانوار از اهالی روستا‌های محروم ریگان از مزایای آن‌ها برخوردار شدند، افزود: فعالیت اردو‌های جهادی در شهرستان ریگان تا پایان تابستان ادامه خواهد یافت و پروژه‌های نیمه‌تمام در این روستا‌ها تکمیل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه امسال گرمای هوا در روستا‌های شهرستان به بالای ۵۰ درجه افزایش یافته است، اما اردو‌های جهادی در ریگان رونق خاصی دارند، اظهار کرد: در قالب اجرای طرح اردو‌های جهادی در ریگان، بسیج همگام با کشاورز نیز فعالیت خود را در نخلستان‌های این شهرستان در زمینه‌های مختلف کشاورزی انجام می‌دهند.

دهقانیان عنوان کرد: فعالیت‌های اردو‌های جهادی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و کشاورزی هم صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات