مدرس حوزه علمیه خواهران اهل تشیع شهرستان زاهدان:
مدرس حوزه علمیه خواهران اهل تشیع شهرستان زاهدان گفت:حجاب امن‌ترین پناهگاه زن و سنگری محکم در مقابل نگاه آلوده نامحرمان است.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۳۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

خیاطی، مدرس حوزه علمیه خواهران اهل تشیع شهرستان زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین مبین اسلام است و همگان وظیفه دارند این مهم را در جامعه اجرا کنند، گفت: حجاب به عنوان  یک امر  واجب و ضروری محسوب می شود  در جامعه امروزی هم مردان و هم زنان  باید این مهم را رعایت کنند.

وی افزود: حجاب امن‌ ترین پناهگاه زن و سنگری محکم در مقابل نگاه آلوده نامحرمان است.

خیاطی با تاکید بر این مطلب که پوشش مناسب یکی از نعمت‌های الهی است که باید قدر دانسته شود، بیان کرد: حجاب و عفاف انسانها را از ارتکاب به گناه باز می‌دارد و جامعه را به سمت و سوی رشد و پیشرفت سوق می‌دهد.

مدرس حوزه علمیه خواهران اهل تشیع شهرستان زاهدان تصریح کرد: خداوند انسانها را به پوشیدن اعضا و جوارح خود در مقابل نامحرمان سفارش کرده است، لذا از آیات و دستورات قرآنی باید الگو گرفته شود.

این مسئول اظهار داشت: انسانها باید به این دو نعمت که در قرآن نیز بسیار به آنها سفارش شده است توجه ویژه داشته باشند و دیگران را نیز به رعایت این مهم تشویق کنند.

وی ادامه داد: در یک خانواده بزرگتر‌ها می‌توانند الگوی مناسبی برای کوچکتر‌ها باشند و به آنها داشتن پوشش مناسب را آموزش دهند.

مدرس حوزه علمیه خواهران اهل تشیع زاهدان در پایان خاطر نشان کرد: امروز دختران میهنمان با حفظ حجاب خود در صحنه‌های مختلف علمی و ورزشی حضور می‌یابند و با کسب مدال برای این مرز و بوم افتخار آفرینی می‌کنند.
ارسال نظرات