خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

حضور کاروان های رضوی دارای وجه معنوی و فرهنگی است

زاهدی عنوان کرد: حرکتی که آستان قدس رضوی در قالب این کاروان ها انجام می دهد، هم یک حرکت معنوی و هم یک حرکت اجتماعی است.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۳۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین، ضمن تقدیر از حضور خادمین رضوی در نقاط مختلف استان بیان کرد: حرکتی که آستان قدس رضوی در قالب این کاروان ها انجام می دهد، هم یک حرکت معنوی و هم یک حرکت اجتماعی است.
وی گفت: به دلیل برقراری ارتباط قلوب مومنین با حضرت رضا(ع) از راه دور و حضور شما و به لحاظ برگزاری برخی فعالیتهای فرهنگی و انتقال برخی مسائل و مشکلاتی که از طریق شما به ما انتقال می یابد، این ارتباطات معنوی و فرهنگی ایجاد می شود.
استاندار قزوین اظهار کرد: مردم قزوین مردمی مذهبی هستند که علاقه خاصی به اهل بیت(ع) دارند و من طی سالیان طولانی خدمت، مردمی با چنین پیشینه و علاقه به اهل بیت را کمتر دیده ام و در مقایسه با استانهای دیگر تدین و علاقه اشان به اهل بیت مثال زدنی است.
زاهدی عنوان کرد: مشکلی که کمتر کسی به آن توجه دارد این است که استان قزوین از دورنما، استانی برخوردار است اما با وجود تمام ظرفیت های موجود، این استان مناطق محرومی نیز دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به پایتخت، حضور وزرا در استان قزوین بسیار کمرنگ است و این امر به دلیل باوری است که در خصوص برخورداری استان قزوین وجود دارد.
وی افزود: در مناطق روستایی و کوهستانی مشکلات جدید به ویژه در امر حمل و نقل وجود دارد که رسیدگی به این مشکلات در برنامه اصلی ما گنجانده شده است.
استاندار قروین اضافه کرد: افتخار کشور ما این است که میزبان علی ابن موسی الرضا(ع) هستیم و عشق و علاقه خاصی به ایشان داریم. امام رئوف واژه بسیار مناسبی برای امام رضاست چون با حضور در صحن و سرای ایشان، آرامش خاصی به انسان دست می دهد.
1010پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار