خبرهای داغ:
مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش خبر داد:
غلامی گفت: احداث شهرک ترافیک در مدارس امر مهمی است و هدف آن، آموزش ضوابط و رعایت قوانین ترافیکی به دانش آموزان است زیرا دانش آموزان اداره کنندگان فردای جامعه هستند و باید در این موضوع نیز آموزش های لازم از طریق مدارس به آنها داده شود.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۲۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

شمس اله غلامی مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن اشاره به برگزاری سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین بیان‌کرد: سومین جلسه شورای آموزش و پرورش با مدیریت ناحیه یک و ریاست فرماندار برگزار شد.
وی گفت: این دستور جلسات شامل طرح پروژه مهر، طرح تعیین نرخ شهریه دبیرستان نمونه دولتی که تبدیل به مدارس هیات امنایی شده، طرح ایجاد شهرک ترافیک و همچنین موضوع تجهیز مدارس می باشد.
مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: اولین دستور جلسه با عنایت به پروژه مهر 97 و راهکارهای آن بود که همزمان با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید برنامه های ویژه ای اجرا خواهد شد.
غلامی عنوان کرد: در بحث فضا و تجهیزات از بهمن ماه سال ۹۶ سازماندهی فضای آموزشی و نیروی انسانی انجام شده و پیرو نشست هایی که با اداره کل نوسازی وجود داشت و به لحاظ اینکه دو ماه دیگر به اغاز سال تحصیلی جدید می باشد باید کمبود فضاهای آموزشی و تجهیزات از جمله میز و صندلی و نیازهای آموزشی تامین شود.
وی افزود: از جمله می توان به هنرستان آفرینش که تا اول مهر باید راه ندازی شود، چهار سوله در محمود آباد نمونه که تا اول مهر باید تحویل داده شود، تجهیز مدارس به هزار و ۵۰۰ دستگاه میز و نیمکت در مدارس ناحیه یک اشاره کرد.
مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: همچنین افتتاح یک باب مدرسه در ناحیه دو در لشکر شانزده زرهی، نیاز به ایجاد فضاهای آموزشی در کوهین، محمودآباد، شهرک دانش و اقبالیه از دیگر برنامه های ما در بحث نوسازی و تجهیز مدارس است که باتوجه به کمبودهای شدید فضاهای آموزشی نیاز است تاید توجه اساسی به این امر شود.
غلامی تصریح کرد: در بحث تبدیل مدارس نمونه دولتی به هیات امنایی، تصویب شد تا مبلغی برای مدارس تعیین شود که بزودی به مدارس ابلاغ خواهد شد.
وی اضافه کرد: آخرین موضوع جلسه مربوط به احداث شهرک ترافیک در مدارس بود که امر مهمی است و هدف آن آموزش ضوابط و رعایت قوانین ترافیکی به دانش آموزان است که به دلیل اینکه دانش آموزان اداره کنندگان فردا جامعه هستند باید در این موضوع نیز آموزش های لازم از طریق مدارس به آنها داده شود.
مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص پذیرش نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: با کمبود شدید در حوزه نیروی انسانی مواجه هستیم. امسال به دلیل اجرای طرح شش، سه، سه، در بحث استقرار پایه دوازدهم نیازها و کمبودهای موجود اعلام شده و مقرر شد که از همکاران بازنشسته در زمینه آموزش استفاده شود.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها