خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف استان قزوین

کاروان های رضوی پیام آوران محبت اهل بیت(ع) در جامعه شیعی هستند

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: کاروان هایی که از جوار بارگاه امام رضا(ع) در دهه کرامت حرکت کرده و به شهرهای ایران اسلامی سفر می کنند در واقع ادامه همان حرکت امام رضا است یعنی اینان پیام آوران محبت اهل بیت(ع) در جامعه شیعی و اسلامی ما هستند.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۲۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف استان قزوین بیان کرد: امام رضا(ع) در ایران، پیام آور اطاعت از ولایت اهل بیت(ع) و ولایت خداوند است.

وی گفت: امروز اگر ما به عنوان محب اهل بیت نام گرفتیم و در مکتب اهل بیت تلمّذ می کنیم به برکت وجودی امام رضا(ع) است که با قدم و نفس آسمانی خویش ما را محب اهل بیت و خاندان نور کردند.

مدیرکل اوقاف استان قزوین اظهار کرد: امروز کاروان هایی که از جوار بارگاه امام رضا(ع) در دهه کرامت حرکت کرده و به شهرهای ایران اسلامی وارد می شوند در واقع ادامه همان حرکت امام رضا است یعنی اینان پیام آوران محبت اهل بیت(ع) در جامعه شیعی و اسلامی ما هستند.

حجت الاسلام مجیدی ضمن اشاره به احادیث در باب زیارت امام‌رضا(ع) عنوان کرد: از پیامبر(ص) نقل است که پاره تن من در خراسان دفن می شود، هر انسان اندوهناکی او را زیارت کند خداوند اندوه او را از بین خو‌اهد برد.

وی افزود: حضور خادمان آستان مقدس رضوی و پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا برای کسانی که توفیق زیارت ایشان را نداشتند موجب شادی روح و نشاط آنها شده و از راه دور می توانند ایشان را زیارت کنند.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها