خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان گفت:با آغاز مراسم استقبال از خدام حرم رضوی ونصب پرچم متبرکه آقا امام رضا (ع)به همراه جشن دهه کرامت جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات خلیج فارس هندیجان حضور یافته و با خدام حرم رضوی دیداروپرچم گنبد حرم را گلباران نمودند.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۲۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

رضا بو عذار پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:خانواده‌های معظم شهدا از مدت ها قبل منتظر قدوم مبارک خدام حرم رضوی و پرچم متبرک گنبد آقا امام رضا (ع)در شهرستان بودند که خوشبختانه با تلاش مسئولان زیر سایه خورشید هندیجان این امر مهم و معنوی محقق شد و با خدام حرم در سالن خلیج فارس دیدار نمودند.

وی افزود :بزرگترین هدیه الهی همین بس که ارادتمند به خاندان اهل بیت (ع)روز به روز بر قلبهای مومنین بیشتر می شود و اکنون شاهد عشق و ارادت به این خاندان بزرگوار در سراسر ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان جهان هستیم .

وی بابیان پیگیری نیازهای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هندیجان گفت:تمام تلاش بنیاد شهید دراین است که خدمات خوبی در تمام زمینه ها از جمله درمانی و بهداشتی،عمرانی و اشتغالزایی و رفاهی و فرهنگی برای خانواده های معظم و بزرگوار شهدای شهرستان به شایستگی انجام بگیرد که تاکنون اقدامات خوبی در این باره در حال پیگیری و بخشی از آنها اجرایی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها