خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خبر داد:

برگزاری جشنواره آدینه در قزوین

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت اقامه اولین نماز جمعه در کشور جشنواره آدینه با همکاری حوزه هنری در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۰۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز دوشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برنامه های متنوعی را در این مناسبت پیش بینی کرده است که اجرا می شود.
وی افزود: رونمایی از تمبر یادبود ائمه جمعه فقید استان قزوین که با همکاری اداره کل پست استان قزوین و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان قزوین رونمایی شد از جمله این برنامه هاست.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: جشنواره آدینه هم به زودی با همکاری حوزه هنری استان قزوین اجرا خواهد شد که از پوستر جشنواره هم رونمایی می کنیم.
فاطمی نسب یادآورشد: به مناسبت اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب پخش ویژه برنامه آدینه از صدا و سیمای استان قزوین هم تدارک دیده شده است.
وی اظهارداشت: در ویژه برنامه آدینه به حواشی چگونگی برگزاری نماز جمعه و اقدامات برپایی پرداخته شده است.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: اجرای سرود آدینه با همکاری گروه سرود انتظار از دیگر برنامه های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین است که تلاش می کنیم این سرود در شبکه های ملی و استانی و نیز نمازجمعه شهرهای تهران و قزوین اجرا شود.
فاطمی نسب انتشار ویژه نامه نشریه آدینه به مناسبت فرارسیدن ۵ مرداد را از دیگر برنامه های دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ذکر کرد.
وی تصریح کرد: با اجرای برنامه های مختلف تلاش می کنیم مردم استان را بیش از گذشته با نماز جمعه بعنوان سنگر فرهنگی آشنا کنیم.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها