مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه اشکذر از برگزاری مسابقات مقدماتی قران کریم در رشته‌های ترتیل، قرائت، اذان ومفاهیم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۹۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: دهقان به مناسبت برگزاری مسابقات قرآنی یادآور شد: امید است موج قرانی مقدس که در جامعه ما را فراگرفته در حد قرائت و ترتیل وتجوید خلاصه نشودو فهم وتدبر و تفسیر وعمل سرلوحه قرآنیان ما در همه سطوح باشد وتمسک به قرآن وعترت که ضامن سعادت ماست، ما را به ساحل امن و نجات وفلاح برساند.
وی گفت: کارکنان پایور و وظیفه در این مسابقات شرکت کرده اند، که طی مراسمی از برگزیدگان تجلیل بعمل خواهد آمدونفرات برتربه استان معرفی می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: رابطه ما با قران، باید رابطه قرائتی، رابطه تدبری، رابطه عملی، رابطه الگوگیری، رابطه ادب ظاهری و باطنی و رابطه تعلمی و آموزشی باشد
مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه اشکذر در پایان ابراز داشت: رابطه ما با این خواندنی‌ترین کتاب عالم هستی، که سخنان آفریدگار جهان را در بر داردو مخاطبش همه انسان‌ها در همه زمان‌ها هستند، باید به صورت مطالعه همراه با تدبر، قرائت همراه با تفکر و تلاوت همراه با عبرت وپند گیری و هدایت جویی که توصیه خود قران است باشد
ارسال نظرات