نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: اندیشه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی با جوهره وجودی آمریکا در تضاد است، جوانان باید با ولایت‌مداری هوشیاری و هوشمندی و خدمات هر چه بیشتر مانند اردوهای جهادی برای رفع مشکلات تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۸۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۰

اندیشه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی با آمریکا در تضاد استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان بسیج دانش آموزی و اعضای فعال گروه های جهادی بوشهر اظهار داشت: دشمنان برای مهار انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ریزی فوق العاده و جدی چیده‌اند، دشمنان پس از این مهار به دنبال تضعیف و براندازی این نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه دشمن در پی دور کردن نسل جوان از اصل انقلاب و فاصله‌انداختن در این بین است، افزود: دشمنان از همه ظرفیت‌ها و توان خود برای ایجاد فاصله بین نسل جوان که فرزندان و مدیران آینده انقلاب هستند و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب استفاده می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید به خوبی با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب آشنا شده و مراقب باشیم که این موج‌ها ما را از ساحل انقلاب دور نکند، تصریح کرد: ایران کشوری مستقل است و این میزان آزادی در هیچ کشوری از جهان مشاهده نمی‌شود.

وی همه طرح‌های دشمنان انقلاب را به این دلیل دانست که روحیه و رویه انقلابی بودن و انقلابی ماندن را از جامعه ما بگیرد، گفت: اندیشه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی با جوهره وجودی آمریکا در تضاد است، جوانان باید با ولایت‌مداری هوشیاری و هوشمندی و خدمات هر چه بیشتر مانند اردوهای جهادی برای رفع مشکلات تلاش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات