برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع)

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با حضور حجت‌الاسلام کرمی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه استان البرز و جمعی از فرماندهان سپاه استان در حسینیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۷۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام کرمی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع)  استان البرز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در اهمیت رسالت نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، با اشاره به اصل 151 قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب یکی از وظایف سپاه پاسداران می باشد و کسی که پاسدار این گنجینه گرانبها باشد، باید خودش دارای شرایط ویژه ای باشد .

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع)

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع)  استان البرز گفت : امروزه جریان های ماهواره ایی ، مردم و افکار جامعه را مورد هجمه خود قرار داده است .


وی گفت : این فضاهای مجازی افسار گریخته شده اند بعصی از دولت مردان ما جلوی این افسار گریختگی را نمیگیرند .


حجت الاسلام والمسلمین کرمی  افزود : امروز امامت بزرگی خداوند متعال به ما سپرده است ان امانت بزرگ هم نظام مقدس جمهوری اسلامی میباشد نعمت انقلاب است این انقلاب سراسر جهان را در بر گرفته است ما این نعمت را باید از خداوند کریم شکر گذار باشیم .


وی در ادامه با اشاره به هفته کرامت  افزود : دهه کرامت یکی از پر خیر و برکت ترین دهها میباشد این دهه متعلق به حضرت معصومه (س )و برادر بزگوارشان حضرت امام رضا (ع )میباشد هرکسی میخواهد به زیارت حضرت زهرا (س ) برود به زیارت حضرت فاطمه معصومه بشتابد و این دهه کرامت را به همه حاضرین در جلسه تبریک و تهنیت میگویم.

در پایان مراسم مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه استان البرز از زحمات حجت السلام ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد (ع) تقدیر و تشکر بعمل اوردند ، وی همچنین  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام معصوم خانی طی حکمی حجت الاسلام شیرزادی را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع)  معرفی نمود.

 

خبرنگار بسیجی : شمایلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار