عباس زاهدی عنوان کرد: به حول وقوه الهی سپاه کوهبنان که در زمان زلزله منشا خدماتی به مردم  بوده و پیگیر امورات مردم میباشد.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۳۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان، سرهنگ پاسدار عباس زاهدی فرمانده سپاه کوهبنان در جمع اعضا هیات اندیشه ورز حوزه تجمیعی ادارات، اصناف و کارگری شهید بهشتی (ره) گفت: با سلام و درود به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای اسلام و شهدای امنیت و تبریک ایام دهه کرامت و تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از رزمندگان لشکربیت المقدس خیر مقدم خدمت اعضاء هیات اندیشه ورز حوزه تجمیعی ادارات، اصناف و کارگری شهید بهشتی (ره) کوهبنان و همچنین خیر مقدم خدمت فرماندار محترم شهرستان و پیشکسوتان جهاد و شهادت به استحضار حضار گرامی می رساند برنامه های اعتلا بسیج بشرح ذیل می باشد:
۱. گشت های محله محور جهت تامین و احساس امنیت امروز شهدایی از سپاه در بحث امنیت داشتیم و در اول سال اولین شهید امنیت از برادران و همکاران خوبمان در نیروی انتظامی در همین مرزهای غربی بوده است و این ماموریت در جهت امنیت و کمک به نیروی انتظامی شکل گرفته و در کل شهر و روستاهای شهر کوهبنان در حال برگزاری و تمامی پایگاه های  محلات برادر درگیر این موضوع می باشند.
۲ـ تشکیل صندوق های قرض الحسنه اشتغال زا در راستای اشتغالزایی و یکی از برنامه های تاثیر گزار می باشد الحمد الله در شهر کوهبنان تقریبا
۳ـ صندوق راه اندازی شده و اساسنامه تشکیل صندوق ها در صندوق ها موجود می باشد.
۴ـ تشکیل گروه های جهادی در جهت محرومیت زدایی، آبادانی و کمک به نیازمندان در تمامی پایگاه های بسیج شکل گرفته و علاوه بر تقویم زمانی اجرای اردو منطقه هدف نیز مشخص شد.
۵ـ  طرح شهید بهنام محمدی و طرح شهید محسن حججی
۶ـ طرح همگام با کشاورز
۷ـ طرح کاهش آسیب های اجتماعی
عباس زاهدی فرمانده سپاه کوهبنان افزود: به حول وقوه الهی سپاه کوهبنان که در زمان زلزله منشا خدماتی به مردم بوده و پیگیر امورات مردم میباشد.
و با برگزاری اردوهای جهادی، فرهنگی همچنان به عنوان تسهیلگر در خدمت ادارات شهرستان خصوصا فرمانداری بوده و هدف ازماین همکاری ها علاوه بر تامین امنیت مردم یاری و مردم داری از اولویت های برنامه های بسیج بوده
است و در بحث مطالبه گری نقاط قوت مسئولین بیان داشته و از آنان تشکر
و نقاط ضعف بیان و راهکارها جهت اصلاح امور به مسئولین مربوطه داده می شود و در پایان فرماندار شهرستان کوهبنان آقای حسین سالاری  و محمد رضا توکلی از پیشکسوتان جهاد  و شهادت در خصوص اهمیت بسیج و هیئت اندیشه ورز بسیج سخنانی را مطرح کردند.

ارسال نظرات