خبرهای داغ:
کاروان معنوی پرچم مقدس امام رضا(ع) در کانون اصلاح و تربیت مورد استقبال کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان این مجموعه قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۲۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

حضور کاروان خدام امام رضا(ع) به کانون اصلاح و تربیت همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کاروان معنوی پرچم مقدس امام رضا(ع) در کانون اصلاح و تربیت مورد استقبال کارکنان، سربازان وظیفه و مددجویان این مجموعه قرار گرفت.

کاروان رضوی در بدو ورود پس از استقبال یگان حفاظت و تشریفات نظامی وارد پوسته داخله و با اجرای صلوات خاصه امام رضا(ع) و اجرای نوای «رضا، رضا» توسط مددجویان و تبرک پرچم توسط حاضرین در جایگاه قرار گرفت.

در این مراسم که جمعی از مسئولان ستادی اداره کل زندان‌های همدان نیز حضور داشتند، مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از خدام به صورت رسمی آغاز شد و سپس احدی از خدام دقایقی چند به اجرای مداحی پرداخت.

در ادامه روحانی کاروان زیارتی، در خصوص فضیلت زیارت امام رضا(ع) و الگو قرار دادن سبک و سیره زندگی آن امام معصوم(ع) در زندگی فردی و اجتماعی، سخنانی را بیان کرد.

در پایان این مراسم معنوی از طرف کاروان حامل پرچم امام رضا(ع) به یک نفر از کارکنان، یک نفر از سربازان وظیفه و دو نفر از مددجویان فعال فرهنگی هدایایی اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات