کریمی قدوسی:

عدم‌کفایت وزیر راه باعث رکود در بازار مسکن شد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اوضاع رکود در بازار مسکن و پروژه‌های عمرانی را ناشی از عدم‌کفایت وزیر راه دانست و عنوان کرد: با راه افتادن چرخ پروژه‌های عمرانی و رفع رکود در حوزه ساخت‌وساز مسکن بسیاری از مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۰۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جواد کریمی قدوسی صبح امروز در نشست نهضت روشنگری در ناحیه مقاومت سپاه سبزوار با بیان اینکه از برجام درخت مقدسی ساختند و تمام امید و حل مشکلات مردم را به آن گره زدند اظهار داشت: دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی با این نقشه که بعد از بین رفتن برجام تمام امید‌های کشور از بین خواهد رفت در پی برهم زدن این توافقنامه بودند.

وی با اشاره به اینکه القای بازگشت تحریم‌ها و دیگر مشکلاتی که با از بین رفتن برجام به وجود خواهد آمد از سوی این افراد برنامه‌ریزی‌شده است تصریح کرد: این تحریم‌ها از قدیم و ابتدای انقلاب برای ایران وجود داشته و هیچ‌گاه از بین نرفته که بخواهد بازگردد و در این مدت هم ایران باوجوداین تحریم‌ها سرپا بوده و به پیشرفت خود ادامه داده است.

قدوسی در ادامه با اشاره به اینکه متأسفانه تیم اقتصادی دولت ناکارآمد است و نتوانسته در این مدت مشکلات را مدیریت کرده و از آن بکاهد تأکید کرد: معتقدم که این تیم نیاز به ترمیم و تعویض داشته که رئیس‌جمهور باید آن را انجام دهد در غیر این صورت باید برای بهبود اوضاع به سمت جراحی این تیم پیش برویم.

وی اوضاع رکود در بازار مسکن و پروژه‌های عمرانی را ناشی از عدم‌کفایت وزیر راه دانست و عنوان کرد: با راه افتادن چرخ پروژه‌های عمرانی و رفع رکود در حوزه ساخت‌وساز مسکن بسیاری از مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه دولت پیر و خسته است ادامه داد: از این دولت توقع کار جهادی نمی‌توان داشت.

وی در خصوص طرح بستن تنگه هرمز در صورت لزوم و امکان وجود این کار تصریح کرد: اگر لازم باشد ایران توان این کار را داشته و پس از بسته شدن کلید گشایش مجدد آن تنها در دست فرزندان این مرز و بوم خواهد بود و ابتکار عمل در دست ایران است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها