مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه امام رضا (ع):

بزرگترین مولفه‌ حلقه‌های صالحین اخلاص است

مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: بزرگترین مولفه‌ حلقه‌های صالحین اخلاص است.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۰۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم تودیع حجت الاسلام و المسلمین محمد خزاعی؛ مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه کاشمر و معارفه حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی مسئول تربیت و آموزش سپاه خلیل آباد با حضور سرگروه‌های حلقه‌های صالین، بسیجیان، فرماندهی ناحیه، مسئول نمایندگی، ولی فقیه و حجت الاسلام و المسلمین حمیدی‌فر؛ مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه امام رضا (ع) در حسینیه سپاه ناحیه کاشمر برگزار شد.

مسئول معاونت تربیت و آموزش سپاه امام رضا (ع) در این مراسم به تبیین خصوصیات شهید ابراهیم هادی پرداخت و گفت:
در وصیت نامه اش شهید ابراهیم هادی نکاتی وجود دارد که خطاب به همه‌ خدمتگزاران و مسئولین می‌باشد و ما باید این نکات را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
 
وی افزود: نیت و کار خالص یکی از خصوصیات این شهید بزرگوار بود. این که هر کاری که با اخلاص شروع شود انتهای خوبی دارد. کار اگر با اخلاص باشد خدا خودش آن کار را نشان می‌دهد و کار دیده می‌شود.

حمیدی فر گفت: ما هر مسئولیتی که داریم باید به بهترین نحو ممکن آن را انجام دهیم و پایه‌ آن ماموریت را با اخلاص بنا کنیم مانند شهدا که تمام کارهایشان با اخلاص بود و بزرگترین مولفه‌ی حلقه‌های صالحین اخلاص است.
 
وی به نقل از شهید هادی افزود: اعمال خود را از شرک و ریا پاک کنید باید خود جوش و خود محور کار کرد.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری امروزه دو کار را از ما می‌خواهند یکی اینکه بایستی چالش‌های دینی را از ذهن جوانان پاک کنیم و دیگر اینکه خطاب به روحانیت می‌فرمایند بایستی روحانیت در بطن جامعه قرار داشته باشند و مردم این خدمت را احساس کنند.

حمیدی‌فر ادامه داد: این شهید بزرگوار در وصیت نامه خود گفته است مسئولیت خود را آنچنان محکم انجام دهید که اسلام و خدا از شما راضی باشد.

وی در پایان از زحمات حجت الاسلام محمد خزاعی و حضرت حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی تقدیر و تشکر کرد و برای آنان آرزوی توفیق و سربلندی و خدمت در راه خدا نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها