مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان ضمن تاکید بر انجام تفریحات سالم در مدارس گفت: تفریح سالم نشاط آور است و یکی از اهداف طرح شهید بهنام محمدی جذب جوانان و نوجوانان مدارس به مساجد از طریق تفریحات سالم است.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۰۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام جعفری در جلسه سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی سپاه ناحیه بردسکن که در محل نمازخانه سپاه ناحیه بردسکن برگزار شد، ضمن تاکید بر انجام تفریحات سالم در مدارس گفت: تفریح سالم نشاط آور است و یکی از اهداف این طرح جذب جوانان و نوجوانان مدارس به مساجد از طریق تفریحات سالم است.
 
وی گفت: همانطور که تفریحات ناسالم گناه آور است تفریحات سالم موجب نشاط جوانان و جذب آنان در مساجد می‌شود.
 
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان افزود: همان فضایی که در مساجد هست باید در مدارس نیز حاکم شود. البته باید سرگروه‌های ما در مدارس که ۳ نفر هستند تلاش مضاعفی داشته باشند و در این راه همت زیادی به خرج دهند تا بتوانند دانش آموزان را جذب نمایند.
 
وی ادامه داد: کار و برنامه این ۳ نفر نیز نباید تکراری باشد و باعث دلزدگی دانش آموزان شود. یک نفر که توانمندی علمی دارد در تقویت بنیه علمی دانش آموزان تلاش کند، دیگری در تقویت بعد معرفتی دانش آموزان بکوشد وآن دیگری در حوزه ورزش تلاش کند و این ۳ نفر سر مربی تکمیل کننده هم باشند تا بتوانند دانش آموزان را جذب نمایند.
 
حجت الاسلام جعفری در ادامه صحبت‌های خود گفت: خانواده‌ها نیز باید احساس کنند که بعد از ورود این مربیان وضعیت رفتاری و علمی دانش آموزان به مراتب بهتر شده تا خود خانواده‌ها پشتیبان این طرح باشند.

در ادامه این نشست مربیان برادر و خواهر ضمن برسی این طرح پیشنهادات خود را مطرح نموده ونقاط قوت و ضعف این طرح را برسی کردند.

گفتنی است تعداد ۵ مدرسه در سطح شهرستان بردسکن در سال جاری به پیاده سازی این طرح مشغولند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها