به همت مسئول گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ؛
به همت و دعوت مسئول گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، رئیس شورای شهرماهدشت به همراه دوتن از اعضای شورا در روستای احمدآباد ماهدشت جهت برپایی میزخدمت حاضرشدند و به صورت میدانی مشکلات و معضلات را مشاهده نمودند .
کد خبر: ۹۰۳۸۷۱۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت و دعوت مسئول گروه جهادی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، رئیس شورای شهرماهدشت به همراه دوتن از اعضای شورا در روستای احمدآباد ماهدشت جهت برپایی میزخدمت حاضرشدند و به صورت میدانی مشکلات و معضلات را مشاهده نمودند.

 برپایی میز خدمت میدانی در احمد آباد ماهدشت

دراین راستا اهالی روستا مطالبات خودرا درخصوص فضای سبزوپارک برای کودکان که در خرابه های روستا با وجودمارهای سمی و آلودگی های محیطی به عنوان اولین خواسته مطرح و نیز لکه گیری و آسفالت جاده ها،دستگاه خودپرداز،تامین روشنایی کوچه ها،نامگذاری کوچه ها و پلاک کوبی ، جلوگیری از زراعت مجدد با آب های فاضلاب که هجوم پشه هارا به روستا وشهردارد و همچنین بوی بد و سیستم نامناسب تسویه کشتارگاه را خواستار شدند.

برپایی میز خدمت میدانی در احمد آباد ماهدشت
سیف الله حیدرپور ریاست شورای شهر از تلاش های گروه جهادی تقدیرو به مردم قول مساعدپیگیری هرچه سریعترمشکلات را داد.

برپایی میز خدمت میدانی در احمد آباد ماهدشت


درپایان بازدیدها مسئول گروه جهادی خواستارحضوردیگرمسئولین ادارات شهرجهت پاسخگویی و حل مشکلات مردم شد که در هفته های آینده باپیگیری هایی که انجام شد برگزار می شود.

برپایی میز خدمت میدانی در احمد آباد ماهدشت

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها